Tonight

Ikväll befinner jag mig här med oz the great and powerful, hallon, cracker crisps och rabarber te. Bara lite mysigtVad gör du ikväll?
Ninni - Vimsiga mamman:

Så härligt :) här inväntar jag trött tecken från sonen.. Då blir det hopp i säng o sen tv time :)

Svar: Låter mysigt det med :D
Emelie Hedqvist

Filippa:

Åh, så mysigt!

Svar: Oja verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Det där såg riktigt härligt ut :)

Svar: Superhärligt verkligen! :D
Emelie Hedqvist

NICOLE:

Mys :D Min kväll ser ungefär likadan ut ;)

Svar: Nämen åh så härligt! :D
Emelie Hedqvist

Josefine:

Åh vad mysigt :D

Svar: Supermysigt! :D
Emelie Hedqvist

NATHALIE - Fashionblog :

Åh vad mysigt :) kram

Svar: Riktigt mysigt! Kram (:
Emelie Hedqvist

Moa:

åh men vad mysigt!! Ikväll så fixar jag det sista inför flytten :))

Svar: Supermysigt! Åh va kul :D
Emelie Hedqvist

Jennifer:

Ikväll förbereder jag mig inför skolan som börjar imorgon!:)

Glöm inte att kika in på bloggen och kolla om det var du som vann veckans blogg tävlingen! Kram!

Svar: Spännande! Hur var första dagen? :)
Emelie Hedqvist

Jen:

Gud va mysig!!! Det blir en lugn kväll här för mig med, film å blåbärspaj :D

Svar: Supermysigt! Åh det låter riktigt härligt :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

- kul att du gillart :)

Boel:

Mysigt :)

Svar: Såå mysigt :D
Emelie Hedqvist

Victoria & Danielle:

Åh vad gott!!

Svar: Supergott! :D
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Inte bara lite mysigt juu! Den filmen är så bra :D

Svar: Haha, verkligen! Åh ja älskar den!
Emelie Hedqvist

maja söderberg:

ååh va gott och mysigt :)

Svar: Ja verkligen! ;D
Emelie Hedqvist

Josefine:

Oh vad mysigt :D

Svar: Supermysigt! :D
Emelie Hedqvist

Tigerhonan:

Mysigt :) Själv gör man inte så mycket, snart sängen för min del :)

Svar: Oja! Men låter härligt det med :D
Emelie Hedqvist

Elin:

Ha en mysig kväll! :)
Sv; Tack du :D

Svar: Tack desamma! :D
Emelie Hedqvist

Emelie Andersson :

Sv: ja det var det :) hoppas att du har haft en lika bra söndag :D

Anita:

Ååh så mysigt! :D

Svar; Blev färg 1 :) kram

Svar: Åh ja verkligen!
Fin den med, kram :D
Emelie Hedqvist

Tove:

Gud va härligt!

Jag sitter hemma och försöker förbereda mig för gymnasiet...

Svar: Superhärligt! Åh det låter ju spännande :)
Emelie Hedqvist

Felicia:

vilket myyyys!

puss

Svar: Såå mysigt! xo
Emelie Hedqvist

Aili:

Åhh vad mysigt! :)

Läs bte gärna mitt senaste inlägg om att må dåligt. Skulle betyda sjukt mycket <3

Svar: Verkligen! Jag ska kika in hos dig :D
Emelie Hedqvist

Cajsa Lindahl:

hihi tackar tackar! måste införskaffas alltså! :P

Ida Lindborg ♡:

mysigt!

Sv: Tack så mycket! :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

fashion:

Gott! :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Caroline:

Missa inte att du kan vinna tre valfria smycken på min blogg! :) http://carrostyle.devote.se/blogs/29066825/-vinn-smycken.htm#WriteComment

Svar: Oh, ska kika in!
Emelie Hedqvist

Anna:

Väldans mysigt, ja!
Svar: Ja, det var den också. Så se den! ;)

Svar: Oja!! ^^
Emelie Hedqvist

Bella:

Mysigt :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Clin:

Åhh cracker crisps är ju bara så gott =)
Hoppas du får en underbar vecka!

Svar: Ja verkligen! Men du tack desamma :D
Emelie Hedqvist

Marran:

Åh vad mysigt! Jag och karln såg Maleficent, den var rätt bra :)

Svar: Supermysigt! Åh älskar den filmen, så fin :D
Emelie Hedqvist

Flisan:

Sv: javisst e den :D

sussi:

mysigt =)
ja somna tidigt..

Svar: Verkligen! Men det kan ju vara lite mysigt det med ^^
Emelie Hedqvist

Beatrice Johansson:

Så himla mysigt!:)

sv: Tusen tack:D Kramisar♥

Svar: Ja verkligen! :D
Emelie Hedqvist

LIENE:

Mysigt :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

cyber- animator and artist:

Jag höll på att animera & teckna, men sen så kände jag för att värma en pizza & spela tv-spel. :)

Svar: Oh låter härligt :D
Emelie Hedqvist

Sara:

Så mysigt!!

Svar: Ja verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Julia:

mysigt! :)

Svar: Verkligen!!
Emelie Hedqvist

Lydia:

så mysigt!

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Vad mysigt. :)

Svar: Oja! :D
Emelie Hedqvist

Christin:

Ser mysigt ut! =)

Svar: Supermysigt var det :D
Emelie Hedqvist

Hanna Andersson:

Mysigt! :))

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Helt perfekt kväll ju :)

Svar: Ja men verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Louise:

Åh så mysigt det där såg ut!

Svar: Supermysigt! :D
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

mys!

Svar: Verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

åh va mys!

sv. hih tack :D
kram♥

Svar: Oja, verkligen :D
Emelie Hedqvist

Ebba ♥:

Åh vad mysigt!!

Svar: Ja men eller hur ^^
Emelie Hedqvist

lucydee:

åh den filmen måste jag allt se :D

Svar: Så bra film! :D
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

den filmen är så bra!

Svar: Visst är den! :D
Emelie Hedqvist

jonna:

ja exakt :)
Hoppas du har en bra måndag!

Svar: Tack desamma :D
Emelie Hedqvist

Ida Edström - Östersunds största blogg.♛:

vad mysigt :D

Svar: Jo verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Tea:

Gud så mysigt! Gillar bilden :D

SV: Åh men tack så mycket sötnos!! :) Första dagen på gymnasiet gick faktiskt riktigt bra! :D
Massa kramar! <3

Svar: Verkligen! Åh tack snälla du, kram :D
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

härligt!! <3

Svar: Ja verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Nelly:

Åh, så mysigt :3
Jag tänker nog vira in mej i en filt, dricka te och kolla ikapp serier ^^

Svar: Supermysigt :D Oh det låter underbart!
Emelie Hedqvist

Pauline:

å så mysigt det såg ut!

Svar: Ja men det var det också, haha ^^
Emelie Hedqvist

Josse:

mysigt!

Svar: Indeed! :D
Emelie Hedqvist

Henrietta:

Vad mysigt det låter och ser ut! :)

Svar: Det var de också :D
Emelie Hedqvist

i s a b e l l a w l:

Svar: Tack så himla mycket!!

amanda:

ser mys ut!

Svar: Supermysigt var det :D
Emelie Hedqvist

snie.blogg.se:

mysigt o gott =)

Svar: Verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Sarah:

Va mysigt :)

Svar: Oja, verkligen! ^^
Emelie Hedqvist

Ida ☯ the sky under the sea :

Awww vad mysigt!

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Ebba Axelsson:

Mysigt det lät! Ikväll har jag bara tagit det lugnt :)

Svar: Supermysigt! Åh låter najs :)
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

MEN mums vad gott det ser ut :)

Svar: Supermums! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: