Thank you

Så, det var det. True blood är slut. Den serien och jag har haft våra upp och våra ner, men jag är så lycklig just nu. Sista avsnittet var så underbart och jag kan nästansäga att jag älskade det. Väl medveten om hur många som var missnöjda men jag tyckte att dom lyckades fint med att knyta ihop säcken. Jag kommer sakna serien, dom lämnade mig ju med bra minnen - thank the lord. #TrueToTheEnd 
Har du följt true blood och deras 7 säsonger? 
Cajsa Lindahl:

hihi ja jag med! :D måste införskaffa den när jag får pengar. ;-)

S o p h i e :

- Ja visst är det! :)

Julia:

Jag har aldrig sett det :p

Svar: Om du får tid nån gång så rekommenderar jag det :)
Emelie Hedqvist

Linnea:

Har följt alla avsnitt av serien, trist att den är slut ni <3

Svar: Det är verkligen tråkigt! :/
Emelie Hedqvist

maja söderberg:

älskar när man fastnar för en serie :)

Svar: Det är så underbart! :)
Emelie Hedqvist

caroline:

Den serien verkar jättebra! :)

Svar: Det är den verkligen :D
Emelie Hedqvist

Longevity - en blogg om hälsa:

Har aldrig sett det faktiskt :P
Ja cupcakes är inte dumt alls!

Svar: Riktigt bra faktiskt :)
Emelie Hedqvist

hanna:

hehe ja! åh tack vad gullig du är :D hoppas du haft en bra måndag!

Svar: Tack desamma (:
Emelie Hedqvist

bexollila:

ja visst är mina true or false inlägg lite skojiga hehe :D

fashion:

Bra serie :)

Svar: Verkligen! :)
Emelie Hedqvist

jossan:

Kanske man skulle börja följa då! :D inte sett ett enda avsnitt faktiskt, men jag är väl inte världens fan av vampyrer så det är nog därför ;)

sv: Men ellerhur, godis slår ju aldrig fel, på en söndag dessutom ;)

Svar: Ah, det förklarar ju saker, haha ^^ Men bra serie faktiskt!
Emelie Hedqvist

ebba:

aldrig sett på, men kanske vore något!
svar: åh tack fina du :)

Svar: Det tror jag nog ;)
Emelie Hedqvist

Sofia:

åh gud jag måste kolla klart på det!

Svar: Låter helt klart som en plan (:
Emelie Hedqvist

Anita:

Åh, aldrig ens sett det.. Haha! :-0

Svar: Haha, värt att se om man har tid :D
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Har inte ens sett ett avsnitt, men borde kanske ta och göra det :)

Svar: Helt klart värt att se om man har lite tid :D
Emelie Hedqvist

Vilmala:

Har inte följt det men kanske borde XD

Svar: Det låter som en plan ;D
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

sv: Åh tack snälla! Vad glad jag blir :)

Hur är det annars med dig idag? Några planer inför dagen? :)

Svar: Det är så bra med mig, hur är det med dig? Inga planer, bara skola och läxor :) Själv?
Emelie Hedqvist

jonna:

har faktiskt inte sett den serien. Kanske får ta och göra det :)

Svar: Det låter som en bra plan :D
Emelie Hedqvist

Maja:

Åh så tråkigt att den slutade!

Svar: Ja men verkligen! :/
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Så bra! :)

Svar: Verkligen!
Emelie Hedqvist

Emelie:

Har faktiskt aldrig sett den serien :)

Svar: Inte? Så bra serie (:
Emelie Hedqvist

sara:

Har faktiskt inte sett ett enda avsnitt av True blood, känns inte som en serie för mig men kanske ska ge den en chans! :)

Svar: Helt klart värt en chans, eller värt att se minst 1 säsong tycker jag ^^
Emelie Hedqvist

Emma:

Har icke fastnat för denna serie :)

Svar: Jag vet att alla inte gör det, för mig krävdes det ett tag innan jag gillade den haha ^^
Emelie Hedqvist

vanja:

sv: tack :)

lucydee:

har så svårt för den serien så ser den inte, men tråkigt att den är slut för alla dom som gillar den :)

Svar: Förstår! Jo riktigt tråkigt :/
Emelie Hedqvist

marina:

sv. Det är det verkligen. Tack!
Själv har jag inte sett ett ända avsnitt på den serien. :)

Svar: Jaså inte? Kanske vore något att se då ^^
Emelie Hedqvist

livet med Asperger och kronisk smärta:

svar: fast allt jag har är rosa:P

Du har inte missat min nya tävling där du kan vinna en väska för 1000 kr va?:) http://www.domkallarmighannes.com/2014/08/tavling-fran-produkter-for-1000-kr-fran.html

Svar: Det ska jag helt klart kika in på!
Emelie Hedqvist

sussi:

faktiskt inte sett ett enda avsnitt .. haha =)

Svar: Haha, jaså? Kanske vore något då ^^
Emelie Hedqvist

Clin:

Ser en massa serier men inte sett denna faktiskt.
Svar: Ja min helg var bra. Hur var din?

Svar: Jaså? Kanske något att lägga på listan då :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Älskade att Jessica & Hoyt fick ett fint slut. Är dock ledsen att Bill dog, samtidigt som jag tyckte att dem fick ett fint slut ihop, han och Sookie.

Svar; ja! Haha, gillade dock att se han och Pam tillsammans i slutet. Så himla roligt! Hade även velat ha en riktig scen med Lafayette, han är ju kunglig ;)

Svar: Jessica och Hoyt var ju typ det bästa! Jag håller med :/ Lite ledsen över att vi knappt fick se Lafayette!
Emelie Hedqvist

Daniella:

Jag har faktiskt inte sett det men jag har vänner som tittar på det ^^

Sv: Ja visst är de underbart fina :D

Svar: Aha, I see. Bra serie i alla fall ^^
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Jag har faktiskt inte sett den... Men jag ska nog ta och börja se den när jag är klar med Lost! :)

Svar: Inte? Ja men det låter ju som en bra plan :D
Emelie Hedqvist

Josefine:

Bästa serien!

Svar: Superbra verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Mikaela - bakning, träning och foto:

Aldrig sett den serien faktiskt, tycker vampyrer är läskiga haha!

Svar: Jaså inte? Aaah, jag förstår ^^
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Ja, det finns så mycket snygg inspo <3

JoJo:

jag har inte sett sista avsnittet än då jag inte har kanalen som det visades på :( så jag bara väntar på att det ska komma ut på swefilmer så jag kan se det där. jag älskar verkligen true blood! så jävla bra serie! <3

Svar: Ah, I see. Spännande då! :D Riktigt bra verkligen!
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Tack så mycket, proppat i mig en massa tabletter & te under kvällen - hoppas att det hjälper <3

FrökenTV, bloggen om tv och film:

Åh<3

Svar: Verkligen!
Emelie Hedqvist

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Det där är en serie jag aldrig sett.

Svar: Jaså inte? Gillar den verkligen :)
Emelie Hedqvist

Sofia:

Jag har inte sett ett enda avsnitt av den där serien. haha.

Svar: Haha, jaså? Riktigt bra :)
Emelie Hedqvist

Beatrice Lind:

Åh, jag såg också det! :) Tycker att det var ett fint avslut faktiskt, det är alltid svårt att avsluta serier liksom. Men ja, tråkigt att Bill dog tycker jag .. :(

Svar: Riktigt fint slut tycker jag :) Riktigt tråkigt!
Emelie Hedqvist

Sarah:

Ja har inte sett ett enda avsnitt :P

Svar: Haha, jaså? Kanske något att se i framtiden? :)
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

sååå sorgligt! älskar true blood!

Svar: Jaaa eller hur :)
Emelie Hedqvist

JoJo:

jag såg precis klart sista avsnittet nu av tb och jag höll på att grina ihjäl mig :'(

sv; det var skönt med sovmorgon, men är segt att behöva sluta kvart över sex då istället för tre :/

Svar: Ja men samma här! Det var hemskt, satt genom eftertexterna och bara dog :/
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: