Stu(dying)

Skolan är igång på riktigt. Schemat rullar på i normal takt och jag finner mig själv hemma pluggandes på glosor. Idag var en av dom där extremt trötta dagarna, har fortfarande inte riktigt vaknat till..måste nog gå och dricka 7 koppar kaffe om jag ska klara av kvällen. Imorn är i alla fall en lugn dag, jag kommer vara hemma till lunch - känns najs! N, nu ska jag ta mig ut på en promenad och så väntar idol på mig ikväll. Hoppas att alla har det bra ♥
mot plus:

lycka till med plugget! =) Ha en fin kväll!

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Alice:

Åh, Pojken i randig pyjamas, är så bra, men så hemsk och sorglig!

Svar: Ja men verkligen!
Emelie Hedqvist

Elin:

Usch. Det är så jobbigt när skolan verkligen är igång och det bara rullar in läxa på läxa :/ Lät som en bra kväll med, ska med se idol :D Kram ♥

Svar: Ja men verkligen.. :/ Väldigt mysig kväll i alla fall! Kram ♥
Emelie Hedqvist

Daniella:

Lycka till med plugget!

Sv: Haha tack så mycket ^_^ <3

Svar: Tackar tackar :)
Emelie Hedqvist

bexollila:

ja visst var de gulligt :D

Missa inte tävlingen på min blogg :) - http://www.nattstad.se/bexollila/tavling---vinn-valfri-vara-for-300---15217481

Svar: Ska kika in!
Emelie Hedqvist

Life of Johanna:

Hoppas du orkar hålla dig vaken, skönt du har en kort dag imorgon :)

Svar: Haha, tack ^^ Verkligen härligt!
Emelie Hedqvist

LORISSA LOVEBOMB:

sv: Ja, det ska bli kul :D

Snart vaknar du nog till, man behöver väl bara komma in i det lite :D

Svar: Jo men precis :D
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: haha ja det gjorde jag verkligen :P

Elin:

Tack fina du! :D

Josse:

lycka till med plugget!

Svar: Man tackar :)
Emelie Hedqvist

Prietha:

Pojken i randig pyjamas är så vacker :') Vilken linje läser du?

Svar: Ja men visst! :) Jag går samhälls, beteende!
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

skolan på riktigt börjar för mig imorgon:)

Svar: Spännande :)
Emelie Hedqvist

Ida Lindborg ♡:

alltid tråkigt med plugg :'(

Sv: Tusen tack! :D

Svar: Ja men verkligen :/
Emelie Hedqvist

Jennisbeauty:

Duktigt att du pluggar! :D

Det skulle vara jättekul om du vill vara med i min tävling om att vinna en personlig almanacka som du självklart får designa själv från personligalmanacka.se! :) Förlåt om du inte gillar att jag länkar den, vill bara tipsa. Kramar! <3
http://jennisbeauty.blogg.se/2014/august/tavling-vinn-en-personlig-almanacka.html#post-comments

Svar: Haha, kände mig lite duktig ^^
Emelie Hedqvist

NATHALIE - Fashionblog :

Lycka till med ditt pluggande tjejen :) Kämpa på! kramkram

Svar: Taaaack! Kram (:
Emelie Hedqvist

Alice ツ:

Sv; Tack! :D

ebba:

svar: tackar :)
oj redan läxor, det har icke jag iallafall som tur är haha ;)

Svar: Åh avundsjuk!
Emelie Hedqvist

Vicky:

Ja verkligen, super mysigt :)

johanna:

lycka till!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Ja, jag älskar låten, hans röst & texten <3

amanda:

gott med äpple :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Julia:

lycka till med pluggandet :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

lucydee:

stackarn men hoppas det gick bra med pluggandet trots att du var trött :)

Svar: Det gick faktiskt ganska bra i alla fall, tack :)
Emelie Hedqvist

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Var jättegärna med i min fototävling :)
http://blogg.anniesfotografier.se/2014/august/vinn-en-canvastavla.html

Svar: Ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Marran:

Jobbigt med en sådan dag, hoppas det gick ganska bra att plugga ändå. Jag börjar en finskakurs på måndag, några pluggtips?

SV:
Ja det var riktigt skönt att få ge kroppen en rejäl omgång.

Svar: Jo riktigt jobbigt, det gick faktiskt bra :) Åh kul! Bästa tipsen man kan få är väl: gör ALLT i tid, försökt tänka positivt och ha kul.
Emelie Hedqvist

my:

Så jobbigt att plugga... Tycker alla de timmar i skolan räcker haha..

Svar: Jag håller helt med!
Emelie Hedqvist

Sara:

Häftig bild :)

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Isabelle:

Åh pojken i randig pyjamas är så sorglig!
SV: Eller hur!!

Svar: Ja men eller hur!
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Kollade också Idol ikväll :)

Svar: Häärligt :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Själv missade jag tyvärr Idol :/ Får nog kika på TV4Play :)
Svar: Ja, tyvärr är hon ju det. Jag har aldrig riktigt gillat henne, men i detta avsnitt kom jag ihåg varför jag gillar henne ibland och blev ledsen när hon dog.

Svar: Ja men det låter som en plan :)
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

sv: åh tack fina du, tyvärr blev det värre sen :(

maja söderberg:

ja så jobbigt när pluggandet drar igång igen!!

Svar: Jo men verkligen! :/
Emelie Hedqvist

linnea:

hehe, kul rubrik :D

Svar: Haha, eller hur ;D
Emelie Hedqvist

jossan:

kämpa på :D

sv: Ja men det blev riktigt gott faktiskt :D testa! :D

Svar: Man tackar! (:
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Skönt med en lugnare dag imorgon. :)

Svar: Det var verkligen härligt! (:
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

såg verkligen ut som ett typiskt snövits äpple haha!

Svar: Haha, eller hur, tänkte jag också ^^
Emelie Hedqvist

sara:

Skönt att inte börja förrän vid lunch!

Svar: Väldigt mysigt ^^
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Lycka till med allt plugg!

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

sussi:

jobbigt när man har sånna dagar å
är så trött ... Kram

Svar: Jo men verkligen :/ Kram!
Emelie Hedqvist

jonna:

Hoppas du får en bra dag idag :)

Svar: Tack desamma :D
Emelie Hedqvist

Evelina Bohman:

Tråkigt att redan behöva plugga!

sv: Tack så mycket!

Svar: Jo men verkligen..
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

sv: Tack snälla! Ja jag känner att det är viktigt o kunna dela med sig av både sina svåra o glada stunder :)
Härligt med en promenad! Vad tyckte du om Idol då? :)
Hur mår du annars idag? Planer inför dagen?
kramar

Svar: Superhärligt! Tycker idol är så underhållande, haha. Jag mår super idag, du då? Ikväll blir det utgång med tjejerna, har du några planer? Kram!
Emelie Hedqvist

hanna:

hehe ja eller hur! :D

har du nå tips på vad du vill se i bloggen? :D

Svar: Jag kan kika in och se om jag kommer på nå ^^
Emelie Hedqvist

Pauline:

kul med psykologi, det läste jag med :)

Svar: Helt klart favoriten! :D
Emelie Hedqvist

marina:

sv. Tack visst är det. :)
Kan trösta med att helgen är nära! :P

Svar: Och nu är det helg, yääääy :D
Emelie Hedqvist

Charlotta Hägg:

Sv: Jaa, det var jättegott :) och jag känner precis som dig.. allt på en gång bara. Pang på. Sommaren är över, plugget är igång :p

Svar: Ja men precis, jag ville ha mjukstart ju ^^
Emelie Hedqvist

Josefine ♔:

Lite skönt att skolan är igång så att man har något att göra om dagarna :)
Sv: Betyder himla mycket, tack!<3

Svar: Jo men det är faktiskt sant!
Emelie Hedqvist

Erika:

Pojken i randig pyjamas är ju så bra :)

Svar: Ja men visst!
Emelie Hedqvist

Elin Palm:

Lät skönt det iallafall, när man får komma hem tidigt! :)

Svar: Ja men absolut! :)
Emelie Hedqvist

Liborius:

hoppas du inte drunknar i alla läxor och glosor^^

Svar: Haha, hoppas jag med ^^
Emelie Hedqvist

Anita:

Jobbigt med dagar när
Man är såå trött :-/ kram

Svar: Ja men eller hur :/ Kram!
Emelie Hedqvist

MATILDA:

här är plugget också igång för fullt :)!

Svar: Tur att man inte är ensam :)
Emelie Hedqvist

elin stridh:

ja det kan man säga :D

Svar: Haha (:
Emelie Hedqvist

rebecca:

Samma här, det är fullt ös på skolan också :)

Svar: Ingen paus här inte ^^
Emelie Hedqvist

Johanna:

Åh AVSKYR "the boy in the striped pyjamas" sett filmen och den är totalt FÖR sorglig för min smak. Och att sånt verkligen har HÄNT, mår illa..

Svar: Det verkligen hemskt ;/
Emelie Hedqvist

Ninni:

Sv Hah ja plötsligt händer det :)

Tea:

SV: Hihi åh men tack så mycket sötnos, kul att du gillade det!! :D
Ha en kanonbra torsdagskväll nu, kram kram! ❤

Svar: Tack desamma, kraam!
Emelie Hedqvist

V I L M A L A ♔:

Det lät skönt med promenad, ska ocksaå göra det sen! :D

Svar: Ja men verkligen! Låter som plan :D
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Kan inte påstå att jag saknar skolan nu, haha! Lycka till med pluggningen! :)

Svar: Haha, kan verkligen förstå det! Taaack :)
Emelie Hedqvist

Clin:

Psykologi är ju bara så skoj :D
Är också grymt trött idag. Tur det är fredag i morgon ;)

Svar: Psykologi är awesome! Så jobbigt att vara trött :/
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Duktig du är! Hoppas pluggningen gick bra :)

Svar: Tack! Det gick förvånansvärt bra :D
Emelie Hedqvist

Hanna:

Får bara kämpa på fram till höstlovet ;)


Svar: Ja precis! Bästa motivationen :D
Emelie Hedqvist

caroline:

Skönt med en lugn kväll iaf! :)

Svar: Absolut! :)
Emelie Hedqvist

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Svar: Jo kika in den, sista chansen att delta i tävlingen är idag :)

tilde:

Åhh, är pojken i randig pyjamas bra?

Svar: Åh ja, så läsvärd!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: