Pink flower nails

Jag tror jag har förälskat mig i nageldesigns som involverar stora prickar..gör det väldigt ofta nu för tiden, haha. Till denna design provade jag även att göra rosor för andra gången, tyckte det blev ganska okej. Här är mitt resultat: 
Hedvig :

Snygga naglar! Kram

Svar: Åh tack! Kram :)
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Åh vad fina. :)

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Ebba ♥:

Supersnygga naglar!!

Svar: Åh tack du! :D
Emelie Hedqvist

Josefine ♔:

Åh herregud vad fint :D

Svar: Tack så mycket! :D
Emelie Hedqvist

ɑ n n i k ɑ:

SV: tackar :)

ɑ n n i k ɑ:

SV: tackar :)

Sara Ekman:

fint :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Bella:

Fina naglar :D

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

wow va snygga!

sv. hihi jaaa :D
kram❤

Svar: Åh tack snälla! :D
Emelie Hedqvist

Josefine Hallgren:

Riktigt snygga naglar! :D

Svar: Åh taaack!
Emelie Hedqvist

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Snyggt!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Elin:

Jättesnygga naglar! :) Hur gör du prickarna? Tips?

Svar: Tackar! Jag använder mig av dotting tools, sååå bra! Finns att köpa lite överallt nu för tiden :)
Emelie Hedqvist

Lydia Elstig:

snygga!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Michelle Gawronska:

Jättefina!

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Ida Edström - Östersunds största blogg.♛:

snyggt!!

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Jennifer:

Svar/ tack så jättemycket!:)

Julia:

jag älskar också att göra rosor/prickar, gjorde rosor nyss haha :)

Svar: Det är så kul! Haha, najs :D
Emelie Hedqvist

MartinaOlsson:

sv; tusen tack för dina frågor! :)

Henrietta Nylund ♥:

Supersnygga ju!

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Tess:

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Sofie♥:

Shit vad duktig du är, det blev verkligen suuuuuperfint! :D

Svar: Åååh tack snälla! <3
Emelie Hedqvist

maja söderberg:

wow vilka fina naglar!! är det dina äkta? isf hur gör du????

Svar: Tack snälla! Yes det är äkta, haha hur jag gör? Jag vet inte..Har typ naturligt starka naglar ^^
Emelie Hedqvist

jonna:

väldigt snyggt :)

Svar: Taaackar :D
Emelie Hedqvist

vesna:

åhh häftiga!!

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

NATHALIE - Fashionblog :

åh vad fint, duktigt gjort :) kramkram

Svar: Åh tack så mycket! Kram (:
Emelie Hedqvist

Emilia:

Snyggt! =)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Carro:

Snyggt!

Svar: Taack!
Emelie Hedqvist

linnea:

så snyggt!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

så snyggt!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

fint! :)

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

JosefinsDream:

otroligt fint girl!!
and I see you're a fan of the Divergent books ?! JAG ÄLSKAR DOM.
Och wow vilken bra blogg du verkar ha, lägger till den bland bloggar vill läsa :)
Kram

Svar: Oh thank you darl! ;) Åh så söt du är, jag kommer då helt klart hålla mig uppdaterad på din med! Kram :D
Emelie Hedqvist

Ninni - Vimsiga mamman:

Snyggt!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: ja :)

snygga :D

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Anita:

Ååh, fint :D

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

Frida:

Grymt snyggt!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Moa:

Gud så snyggt! Du borde lägga ut hur du målar dina rosor! :D

Svar: Åh tack snälla! Va kul att du tycker det, ska helt klart fundera på saken :)
Emelie Hedqvist

Alice:

Coola naglar! :D

Svar: Taaack! :D
Emelie Hedqvist

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf:

Sv: Aaa, det är sjukt tråkigt att sommaren redan är över..

fashion:

Super snygga!! :D

Svar: Taaaack! :D
Emelie Hedqvist

Cajsa Lindahl:

eller hur!? :D man blir liksom glad av den. ;-)

Ida Lindborg ♡:

åh så fina!

Sv: hihi ja fantastiskt! :D

Svar: Åh tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Selina:

Så fräna!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Riktigt snyggt!
Svar: Ja, den var inte helt fel alltså :)

Svar: Åh tackar :D
Emelie Hedqvist

amanda:

snygga :D

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

LIENE:

Jättehäftigt ju!

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Longevity - en blogg om hälsa:

Läckert! Fina naglar!

Svar: Åh tack du! :D
Emelie Hedqvist

Tea:

Gud så snyggt alltså!! :D

SV: Tack så jättemycket finaste du, det värmer!! :D
Ha nu en kanonbra fredag + helg, kram! <3

Svar: Men åh tack så mycket! :D
Emelie Hedqvist

Marran:

Vilka fina naglar :) Verkar dock vara ett riktigt "piller-göra" och jag har inte det tålamodet.

SV:
Ja visst är det, men de tar lite för mycket plats hemma.

Svar: Åh tack! Går förvånansvärt snabbt när man gjort det några gånger, haha ^^
Emelie Hedqvist

Sarah:

Duktig du e :)

Svar: Åh taaack!
Emelie Hedqvist

Mikaelas tårtor och bakverk:

Haha ja sjukt segt, men nu är det tillbaka som tur är:)

♫♪ sandra:

snyggt!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

giiiiimee.blogg.se:

Va fint !

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Prietha:

SHit vad fint det blev!

Svar: Åh tack så mycket! :D
Emelie Hedqvist

sussi:

super snygga =)

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Louise:

Supersnygga naglar!

SV: Tack snälla! :)

Svar: Åh tackar :D
Emelie Hedqvist

Matilda Sundin:

Riktigt snygga :D

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

sv: ja jag håller med, jag älskar själv att läsa sådana saker :D

Hanna Andersson:

Grymt snyggt :D

Svar: Ååh tack! :)
Emelie Hedqvist

lucydee:

riktigt fina :)

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

vanja:

sv: tack :)

Flisan:

sv: så lite så :D

Jenny Kring:

fina!

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Filippa:

Så fina!

Svar: Man tackar!
Emelie Hedqvist

Agnes:

Riktigt snyggt!

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

Ida:

vad fina :)

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Johanna:

Ganska okej!? De blev ju jättebra! :D

Svar: Haha, åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

kelly:

Oj vackra naglar!:D
Är det svårt att göra:P? Eller du kanske är för van att göra:)?

Kram:)

Svar: Åh tack snälla! Jo jag har nog blivit van, haha, för det gick väldigt enkelt :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: