Open for business

Nämen hej på er! Det var ett tag sedan sist. Eller ja, inte om man kollar i arkivet för jag skrev ett inlägg igår. Men det var ett tag sedan någon läste mina inlägg. April tror jag. Nu helt plötsligt började jag känna mig lite ensam här inne så låste upp. Welcome, welcome, welcome! ;D Planen är väl att fortsätta som vanligt, så om du läst min blogg förr finns inga nyheter att vänta sig. Men glad att se er alla igen! 
Tess:

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

linnea:

kul kul! :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Anita:

Yeeey :D

Svar: :D :D
Emelie Hedqvist

jonna:

härligt :)
hoppas allt är bra med dig!

Svar: Jo tack, bara bra! Själv då? :)
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Vad roligt! :)

Svar: Kul att du tycker det :)
Emelie Hedqvist

Caroline:

Härligt, hej igen! :D

Svar: Kul att du tycker det, heeej! ;D
Emelie Hedqvist

anniepiie:

Jag har inte heller bloggat på ett tag men nu blev det ett inlägg igen! ;D hihi kram

Svar: Åh yäy! Kram :D
Emelie Hedqvist

Mollie:

Sv; Jaa håller tummarna, tack så jätte mycket! :)

Moa:

Härligt! Ska bli kul att läsa ändå:D

Svar: Va kul att du tycker det! :)
Emelie Hedqvist

MATILDA:

Godmorgon, hoppas du sovit gott! :D Ha en kanon dag, kramar.

Svar: God morgon! :D Tack desamma fina du, kram!
Emelie Hedqvist

Julia:

kul att börja blogga igen :)

Svar: Ja verkligen, hoppas att det ska bli kul att läsa också :D
Emelie Hedqvist

NATHALIE - Fashionblog:

åh vad roligt :)
- tack finaste! Betyder massor. kramar till dig.

Svar: Va kul att du tycker det! :D
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

sv: du är fin om någon Emelie! <3

allt bra? :D

Svar: Men åh söta du!
Allt är bara bra med mig, tack. Själv då? :D
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

sv: åh tack :D
kram♥

milina.blogg.se:

kul att du är tillbaka :)

Svar: Va kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

maja söderberg:

kul!!! :)

Svar: Härligt att höra :D
Emelie Hedqvist

cyber- animator and artist:

Sv: Tack. :D

Cajsa Lindahl:

Jo, tungt men bra. Alla KBT-grupper och individuella samtal är asjobbiga men ändå längtar jag till dem för jag får lära mig att ta tag i problemen på ett mycket bättre sätt än mina egna. Vet att jag aldrig kommer därifrån tomhänt liksom.

Prietha:

Välkommen tillbaka! :)

Svar: Tackar tackar :D
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund ♥:

Vill också ha en macbook!

Svar: Köpte nyss min och jag älskar verkligen den :D
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

sv: härligt att höra, samma här :D

Kommentera inlägget här: