Jon Krakauer - Into the wild

Lördag - typ bästa dagen under hela veckan. Den här lördagen har jag i princip gått runt i mina pyjamas byxor hela dagen. Bara gjort saker som att se serier, lyssnat sönder Ariana Grandes nya album, drickut massa te och läst. Jag valde att börja läsa into the wild, efter att ha läst baksidan på boken kunde jag verkligen inte låta bli. Har kommit in i boken nu och jag gillar den verkligen. Nu ska jag inte sitta här nå mer, ska dyka in i bok-världen igen. Vad har du gjort denna lördag? ♥
Into the wild: In April 1992, Chris McCandless, a young man from a well-to-do family, hitchhiked to Alaska and walked alone inte the wilderness. He had given all his savings to charity, abandoned his car and possessions, burnt all the money in his wallet, and invented a new life for himself. Four months later, his decomposed body was found by a hunter...
Cajsa Lindahl:

hehe tackar.. :) Köpt på Lagerhouse. :) så klart.. ;-) hehe..

Petra:

Sv okej blev lite besviken på filmen trodde den skulle vara annorlunda

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

Jag älskar lördagar <3 <3 Dom är bäst! Man får göra vad man vill utan att oroa sig att man ska vara trött dagen efter! Den perfekta dagen <3

Svar: Åh jag meed! Håller så med dig alltså! <3
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

mys :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

jossan:

Åh precis som lördagar ska vara ju! Skönt att bara ta det lugnt :D Jag har typ gjort detsamma, chillat runt hemma haha :)

sv: Men visst är dom, hihi tack gulliga du:D

Svar: Ja men visst! Åh det låter så härligt :D
Emelie Hedqvist

Jennisbeauty:

Lördagar är så underbart mysiga och problemfria! <3

Svar: Ja men visst är dom det! <3
Emelie Hedqvist

Anna:

Låter som en perfekt lördag det!
Svar: Ja, bio är alltid kul :)

Svar: Superbra om jag får säga det själv, haha ^^
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

mysigt :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

fashion:

Kul med en ny bok! :D

Svar: Absolut, typ det bästa! (:
Emelie Hedqvist

amanda:

den filmen har jag sett, skit dålig :P

Svar: Har inte sett filmen faktiskt, men hört att den inte är nå vidare..
Emelie Hedqvist

snie.blogg.se:

härligt med lugna helger oxå =)

Svar: Ja men verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Longevity - en blogg om hälsa:

Jag var i Stockholm över dagen med min yngsta. Vi kollade dräktparad, träffade kompis samt jag spelades in i en intervju för en informationsfilm om ADHD/kriminalitet

Svar: Åh det låter ju som en bra dag!
Emelie Hedqvist

Kajsa-Stina:

sv: Tack snälla! :)

Hur är det annars med dig idag? Vad ska du hitta på idag? :D
Låter som du hade en mysig dag igår! :D

Svar: Allt är bara bra med mig, tack som frågar! Själv då? Idag är det mest bara att ta det lugnt, vila upp mig för skolan, själv? Supermysig verkligen!
Emelie Hedqvist

Ida Lindborg ♡:

Verkar bra!:D

Sv: hihi tack visst är hon! :D

Svar: Det är den verkligen :D
Emelie Hedqvist

VERONICA - fashionblog:

Åh vad mysigt :) Ha en underbart fin söndag, kramar fina du!

Svar: Såå mysigt! Åh tack desamma, kram!
Emelie Hedqvist

Emilia:

Den boken lät spännande!

Svar: Det är den också :D Läsvärd!
Emelie Hedqvist

Elin:

Lät som en riktigt bra dag! :)
Sv; Tack du :) Detsamma!

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

MartinaOlsson:

VINN ÖRHÄNGE FRÅN MARIA BLACK - VÄRDE CA 500KR!
http://martinaolsson.myshowroom.se/44014/tavling-vinn-orhange-fran-maria-black/

Svar: Ska kika in!
Emelie Hedqvist

Julia:

låter mysigt :)

Svar: Supermysigt :D
Emelie Hedqvist

Mikaelas tårtor och bakverk:

Låter mysigt det där:)

Svar: Oja, absolut :D
Emelie Hedqvist

Clin:

Svar: ja det är inte ofta jag vaknar utvilad så det var skönt =)
Hoppas du haft en bra helg =)

Svar: Tack desamma :)
Emelie Hedqvist

LORISSA LOVEBOMB:

sv: SÅ svårt att jag bestämt mig för att beställa två >.<

Åh hemska hemska bok..! Och har du sett filmatiseringen? Också helt... smärtsam!!

Svar: Har inte sett filmen, ska nog göra det till veckan! :)
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

ha också lyssnat sönder Ariana Grandes nya album så bra!

Svar: Ja men det är ju helt underbart! ^^
Emelie Hedqvist

Tea:

SV: Haha åh men eller hur, så tråkigt!! xD och jag är så avundsjuk på dig som är klar med matten haha :( ;)
ha en kanonbra sönadag nu sötnos, kraam! <3

Svar: Åh tack desamma du! :) Kram!
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Låter som en riktigt mysig lördag! Kul boken verkar bra :)

Svar: Ja men absolut! Superbra so far :)
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

har bara sett den filmen, kanske borde läsa boken också ^^

Svar: För mig är det tvärtom ^^ Ska nog se filmen till veckan!
Emelie Hedqvist

Flisan:

Sv: ja verkligen :D

lucydee:

Är så mysigt att gå runt i pyjamas en hel dag haha :p

Svar: Ja men eller huuur :)
Emelie Hedqvist

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Åh, den boken vill jag också läsa, jag har bara sett filmen (som är jättebra) :)

Svar: Du borde helt klart läsa :) Jag ska nog se till att se filmen till veckan!
Emelie Hedqvist

maja söderberg:

kul med en bra bok! :)

Svar: Absolut!
Emelie Hedqvist

Erika:

Den filmen är såå bra :) Kanske borde läsa boken också!

Svar: Tycker jag verkligen ^^ Själv ska jag ta och se filmen till veckan tror jag!
Emelie Hedqvist

vanja:

sv: ja :)

my:

Åh vad härligt!

Svar: Ja verkligen :D
Emelie Hedqvist

sussi:

härligt m pyjamas =)
ja jobba igår ...

Svar: Absolut! Meh, kan väl vara trevligt det med ^^
Emelie Hedqvist

Daniella:

Men gud vad mysigt :D

Sv: Ja, det var mysigt också ^^

Svar: Ja men absolut!
Emelie Hedqvist

Ebba:

Svar: åh tack så jättemycket :) har målat drömfångaren själv hehe :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Igår höll jag mig inne hela dagen och bara tog det lugnt!

Svar: Det kan vara så himla mysigt :)
Emelie Hedqvist

ida foto. ♛:

åh den verkar bra! :D
sv; tusen tack ❤ ja längtar väldigt mycket efter det haha ;) har så höga förväntningar nu så hoppas de passar min hudtyp osv haha! :D

Svar: Det är den :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Så mysig lördag! ^^
Sv: Vad bra, tack! :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Sara:

Vilken fin bild på dig :)

Svar: Åh tack! ♥
Emelie Hedqvist

Marran:

Vad mysigt :) Jag tog det bara lugnt igår.

SV:
Tack :)

Svar: Verkligen! Åh det låter härligt :)
Emelie Hedqvist

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Ja, se den :) Jag har beställt boken nu :P

Förresten, jag har en tävling på min blogg där man kan vinna en canvasframkallning, vore kul om du ville delta :)
http://blogg.anniesfotografier.se/2014/august/vinn-en-canvastavla.html

Svar: Men åh så najs! :D
Ooh, ska kika in!
Emelie Hedqvist

Clin:

Vilken underbar lördag du har haft =)
Älskar att bara strosa runt i mina pyjamasbyxor och göra precis det jag vill, när jag vill.
Super mysigt!!

Svar: Absolut! Det är så underbart ♥
Emelie Hedqvist

Liborius:

mysig lördag:)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: