It's friiiiday

Happy friday! Det här är min sista sommarlovs-fredag, känns ganska sorglig. Det enda som jag är lite taggad på är att komma in i normala rutiner igen, annars skulle jag gärna fortsätta med sommarlovet. Dagen spenderar jag i alla fall i stugan. Jag tycker att det är "för kallt" och var därför inte alls vid standen idag, men jag har passat på att läsa istället. Minst lika mysigt. Hoppas att mina söta läsare har en superfin dag!♡
Utsikten // Boken som jag läser just nu
Och så en enorm selfie (;
Josefine ♔:

Sv: Åh tack! Ja, jag hoppas att jag snart kommer kunna genomföra det. Kram!

Elin:

Härligt och vara i stugan :D Fin du är :)

Svar: Jodå absolut! Tack fina du :)
Emelie Hedqvist

ɑ n n i k ɑ:

SV: tack :)

J o h a n n a:

Är boken bra? :D
Sv. tack så mycket, min dag har varit jättebra, hur var din? :P

Svar: Riktigt bra bok faktiskt :D
Emelie Hedqvist

Ebba ♥:

Åh vad fin du är!!

Svar: Åh tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Bella:

Kul och börja skolan igen, själv börjar jag den 2 september. :)

Fin du är :)

Svar: Åh härligt med så långt lov! Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Ida Edström - Östersunds största blogg.♛:

gud så fin du är!

Svar: Men tack fina du :D
Emelie Hedqvist

SARA EMILIA'S:

Så fin du är!

Svar: Åh tack fina du!
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

sv: ja verkligen :) tack! :D

fashion:

Fin bild! :)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Nelly:

Förstår att det är sorgligt med sista fredagen innan skolan drar igång igen :/ Men det låter som en mysig dag för övrigt :)

Svar: Ja verkligen! :/ Supermysig!
Emelie Hedqvist

Moa:

den titeln på boken verkar spännande! Är den bra? :)

Svar: Riktigt bra! Värd att läsa :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Låter som en fin dag ändå!
Svar: Ja, jag ser fram emot att få se den på bio :)

Svar: Det var det också :D
Emelie Hedqvist

snie.blogg.se:

hade gärna haft längre semester oxå ;)

Svar: Hade varit så super ^^
Emelie Hedqvist

Tea:

SV: Åhh hihi men tack så hjärtligt fina du! Du är så rar!! :D
Ha nu en riktigt härlig lördag, kramisar! <3

amanda:

fin bild på dig!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Sara:

Vilken härlig färg på linnet :)

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

fin bild på dig! :)

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

MartinaOlsson:

sv; kul att du gillade tipsen! :)

Carro:

Härligt! :)

Svar: Verkligen :)
Emelie Hedqvist

Ninni - Vimsiga mamman:

Svar jaa de ska bli superskönt :) ska verkligen inte göra ett smack :) Hoppas du får en härlig helg :)

Svar: Tack desamma (:
Emelie Hedqvist

Julia:

Mysigt :)

Svar: Oja! (:
Emelie Hedqvist

Caroline:

Så skönt att läsa och bara va. :)

Svar: Jo men precis :D
Emelie Hedqvist

Tigerhonan:

Fining :)

Svar: Åh tack snälla ^^
Emelie Hedqvist

Selina:

Finis!

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

i s a b e l l a w l :

Svar: Tack så himla mycket!!

rememberthiis.blogg.se:

Den boken är så bra :) ser fram emot att se filmen

Svar: Åh jag håller helt med! :D
Emelie Hedqvist

LORISSA LOVEBOMB:

sv: AWESOME, vad har du på de hyllorna!? :D

Svar: Massa olika saker, haha. Stavar, horrocruxer, godis, smycken, bilder - you name it ^^
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Vad fin du är. :)

Svar: Åh tack snälla!
Emelie Hedqvist

Flisan:

Sv: tack det gick bra :P

♫♪ sandra:

är den boken bra? :)

Svar: Riktigt bra! Läsvärd :D
Emelie Hedqvist

Boel:

Härliga bilder :)

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

Sarah:

De e alltid lika najs me fredagar :)
Tråkigt att lovet typ e slut :/

Svar: Jo men verkligen! Åh ja det suger ;(
Emelie Hedqvist

Emelie:

Vad fin du är!:)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Ida Lindborg ♡:

åh den If I stay kommer ju på bio snart, måste ses!!!!

Sv: hihi ja, tack så jättemycket! :D

Svar: Åh som jag längtar till det! :D
Emelie Hedqvist

Clin:

Så mysigt med en stuga =)
Och vilken fin bild på dig!!
Hoppas du haft en underbar lördag

Svar: Supermysigt! Tack snälla! Och desamma :)
Emelie Hedqvist

maja söderberg:

fin du är :)

Svar: Åh tack snälla!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: