♡ Inspiration ♡

Veckans inspiration: Allison Harvard
Bildkälla: weit
Top model är tillbaka med säsong 21 och jag är så happy! Det har gått och blivit lite löjligt, det erkänner jag, men jag fortsätter följa serien i alla fall. Följer du top model? :)
Charlotta Hägg:

Sv: Tack så jättemycket:) och jag hade det super! Hur har din dag varit? :)

Svar: Min dag har varit super, hur har din dag varit? :)
Emelie Hedqvist

Elin:

Nja, jag kollade lite mer förut. ;)
Sv; Ja :)

Svar: Kan förstå det, det var bättre förr ^^
Emelie Hedqvist

Caroline:

Tittade lite då och då förr, men inge mer. :)

Svar: Ah, okej, ja det var ju bättre förr.. :)
Emelie Hedqvist

Lisa Hammarström :

HON ÄR MIN FAVO FRÅN ALLA SÄSONGER! Så vacker människa :D Jag har slutat kolla följa det på senaste åren, men om jag sappar förbi det på TV:n så stannar jag gärna och glor lite ;)

Det skulle betyda så mycket om DU och ni andra som läser vill kolla in min blogg. Lägger upp bilder och texter jag fotat och skrivit själv. Skulle vara kul om ni ville kolla in och säga vad ni tycker! Gå in på; http://septemberstormar.wordpress.com/

TACK <3

Svar: Alltså åååh, samma här!! Ah, jag förstår ^^
Jag ska kika in!
Emelie Hedqvist

Petra:

sv japp det var mumsigt

Cajsa Lindahl:

åh, älskar henne!!! så fin! :)

sv. ELLER HUR!? :D Looove it!

Svar: Men eller hur, agree :D
Emelie Hedqvist

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf:

Sv: tack! :)

milina.blogg.se:

åh älskar Allison!

Svar: Åh jag med :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Hon var en av mina favoriter, i båda säsongerna hon var med i.
Svar: Ja, jag tyckte den var riktigt rolig :)

Svar: Samma häääär! :D
Emelie Hedqvist

Nelly:

Oh, Allison är min största favorit genom hela TM-säsongerna! :) Följde serien väldigt regelbundet förut men har fallit ifrån det, får nog se till att kolla ikapp några säsonger nu :)

Svar: Samma här, hon är så underbar! Ah, I see, ja men det kan ju bli mysigt att titta på en massa avsnitt ^^
Emelie Hedqvist

fashion:

Jag följer serien också! :D

Svar: Härligt :D
Emelie Hedqvist

Malin Johansson [ PINKPIERCING ]:

Nej jag följer inte det, brukade följa Top Model program för några år sen :)

svar: Ja ne det va inte så himla kul :/ Åh men tack :D

Svar: Ah, okej, förstår :)
Emelie Hedqvist

Anita:

Så fina bilder :-D

Svar: Men eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

älskar top model :)

Svar: Så bra serie! :D
Emelie Hedqvist

snie.blogg.se:

kollade de första säsongerna bara =)

Svar: Det var helt klart dom bästa! :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

hon är så fin! älskar top model :)

Svar: Visst är hon! Så bra serie :D
Emelie Hedqvist

Liborius:

åh kul!

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

NICOLE:

Jag ser det när jag kommer över det, men det är faktiskt inget jag brukar se/följa :)

SV: Förstår det, och denna sommaren var ju så grym också, så det blir ju ett litet tomrum... Men nä, nu får hösten komma ;) :D (och det hade den väl gjort ;D )

Svar: Aaah, jag förstår, låter najs ändå :D
Emelie Hedqvist

Julia:

hon är så fin :)

Svar: Visst är hon :D
Emelie Hedqvist

sussi:

kikar ibland tycker de är rätt kul =)

Svar: Ja men visst :D
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Hon är så fin. :)

Svar: Visst är hon :D
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Jag har aldrig sett Top Model, men hon är riktigt fin!

Svar: Ja men visst är hon :D
Emelie Hedqvist

LIENE:

Tack så mycket :D

Hon har så vackra ögon tycker jag.

Svar: Ja men visst har hon :D
Emelie Hedqvist

Mikaelas tårtor och bakverk:

Brukar inte kika på det där, tycker inte modellyrket är något som intresserar mig.

Svar: Ah, jag förstår ^^
Emelie Hedqvist

amanda:

bra inspo :D

Svar: Kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

Josefine ♔:

Sv: Jodå, det är ganska så spännande. En del nya kurser som är i schemat och så.. Men ändå lite stressigt när allt smyger fram nu hur mycket vi verkligen ska hinna göra färdigt innan typ årsskiftet och grejer haha :o

Emelie:

Har sett att många har bloggat om de, så ska ta mig tid att kika på de när jag väl har tid haha :)

Svar: Åh va najs :D
Emelie Hedqvist

Flisan:

Sv: javisst e dom :)

lucydee:

så roligt :D

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

mot plus:

hon e så söt!

Svar: Ja men visst är hon :D
Emelie Hedqvist

MartinaOlsson:

sv; tack! :)

johanna:

fin!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

vanja:

SV: JA :)

Marran:

Jag följer inte Topmodel, men jag såg det rätt ofta förut.

Svar: Ah, okej :D
Emelie Hedqvist

Clin:

Har faktiskt aldrig sett på det. Kanske man får ta och göra en dag =)

Svar: Låter som en plan!
Emelie Hedqvist

Erika:

Vilken tid sänds det? :)

Svar: Faktiskt ingen aning om svenska tider.. men i Amerika är det på måndagar så på tisdagar går det att ladda ner :D
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

åh hon är sååå läcker :D

sv: åh tack :D
kram♡

Svar: Ja men åh visst är hon :D
Emelie Hedqvist

jonna:

Ja, hösten är faktiskt mysig :)

tyvärr har jag tröttnat helt på top model. Tycker det har blivit så dåligt.. Tittade jätteofta på dom gamla säsongerna, men dom 3 senaste har jag typ inte sett något alls på.

Svar: Jag kan faktiskt hålla med om det där. Det var helt klart bättre förr! :)
Emelie Hedqvist

Sofie♥:

Brukade kolla på det lite då och då men inte lika mycket längre, men det är ganska underhållande att se på :)

Svar: Ah, I see. Ja det håller jag med om :D
Emelie Hedqvist

Karin:

Jag har aldrig sett det då jag inte tror att jag har den kanalen :3

Svar: Aaah, förstår. Well, man kan ju alltid ladda ner, hehe ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: