Black and white mix & match nails

Ny vecka, nya naglar. En trend som jag verkligen gillar är mix & match. 5 olika mönster som på något sätt tycks passa så bra tillsammans. Jag gör det här allt för sällan, men nu till hösten ska vi allt ändra på det! Här är mitt resultat: 
Mikaelas tårtor och bakverk:

Så snygga! Framförallt den med guldränder. Så otroligt snyggt med guldfärgat tycker jag!

Svar: Åh tack så mycket! :D
Emelie Hedqvist

Amanda Jona [SPONTAN]:

Riktigt snyggt :)

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

sussi:

snyggt...
hur lång tid tar de å fixa =)

Svar: Åh tack! Det här gick extremt snabbt faktiskt, under timmen :)
Emelie Hedqvist

Emilia:

Snyggt! =)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

nice :D

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

sara:

snyggt!

Svar: Tackar!
Emelie Hedqvist

Beatrice Lind:

Häfitgt! :D Måste ta en hel del tid :( ...

Svar: Tack! :D Detta gick faktiskt riktigt snabbt :)
Emelie Hedqvist

CASSANDRA:

snyggt :D

Svar: Åh tack! (:
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Snyggt!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

så snyggt!! :)

Svar: Åh tack du!
Emelie Hedqvist

lucydee:

snygga :D

Veckans blogg vinnare är uppe, kika in & kolla om du blev veckans vinnare <3

Svar: Tackar :D
Jag ska kika in!
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Riktigt fina :)

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

fashion:

Fina naglar! :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Cajsa Lindahl:

hehe ja! jag beställde precis den till vänster. ;-)

Moa:

Åh vad snygga :D

Svar: Åh tack snälla :)
Emelie Hedqvist

bexollila:

ja de ska bli grymt :D

Petra:

sv det är mycket just nu och sen har det hänt en annan sak som gör så att jag inte har någon lust att blogga.

Svar: Jag förstår det, hoppas saker blir bättre bara (:
Emelie Hedqvist

johanna:

snyggt!

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

☆Joanna☆:

snyggt!
.........
svar: taack så mycket :D

Svar: Tackar!
Emelie Hedqvist

Anna:

Jättefina! Hade aldrig pallat göra egna själv hela tiden, så verkligen impad att du pallar med :)
Svar: Oh ja, jag håller med :)

Svar: Åh tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Elin:

så coolt!!
sv: ja det var grymt :D gör det, är öppet till 7 sep :)!

Svar: Åh man tackar :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Nice :)

Svar: Tack! (:
Emelie Hedqvist

Emelie Andersson :

Så snyggt!

Sv: ja det finns ju inget bättre! :) åh tack så mycket! <3

Svar: Åh tack snälla!
Emelie Hedqvist

Elin:

Riktigt snyggt! :D
Sv; Ja menmen :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

NATHALIE - Fashionblog:

Riktigt häftigt :) Snyggt! kram

Svar: Åh tack du, kram!
Emelie Hedqvist

marina:

sv. tack så mycket. :)
Har nagellack allt för sällan jag också.

Svar: Jaså? Ja alla är vi olika ^^
Emelie Hedqvist

S o p h i e :

Supersnyggt!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Nelly:

Så fint! ^^

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

amanda:

coola :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Så snyggt, önskar också att jag hade orkat pilla med sådant :)

Svar: Åh tack! Haha, det är verkligen jobb som går in i det ^^
Emelie Hedqvist

livet med Asperger och kronisk smärta:

snyggt

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Flisan:

sv: ja helt okej :P

snyggt :D

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Isabelle:

Snygga!
SV: Tackar! :)

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

kelly:

Grymt snygga!:D

Svar: Tack snälla! :)
Emelie Hedqvist

・゚♥ ✞ ✧:* Neapocalypse - alternativ blogg & hästblogg! *:・゚♥ ✧* ▲:

sv; ja men eller hur!? man blir lite kreativ av den <3

bella:

Jätte fin blogg! Älskar din design :)

kolla gärna in min blogg om du har tid http://isabellamillings.blogg.se

Svar: Åh tack snälla!
Jag ska helt klart ta mig en liten titt (:
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Ja, Forever21 levererar som vanligt <3

Daniella:

De blev verkligen jättefina! :)

Sv: Ja eller hur. Jag hatar faktiskt de. Jag har försökt att gilla de men det går inte, jag vill bara döda de så fort jag ser de :(

Svar: Åh tack snälla! :D
Emelie Hedqvist

Lisa:

Snyggt! :)

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Prietha:

Gud vad duktig du är!!

Svar: Men tack snälla :')
Emelie Hedqvist

Ida Lindborg ♡:

snygga!!

Sv: hihi ja visst är hon en riktig sötis! :D tack så hemskt mycket! :D

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Sara:

Härliga naglar :)

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Alice:

Jättesnyggt! :)

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

Liborius:

coola!

Svar: Tack!!
Emelie Hedqvist

Ida Gratte:

åå så fina!!!

sv: Ja verkligen! Kram<3

Svar: Åh man tackar :D
Emelie Hedqvist

Evelina Bohman:

Coola naglar!

Svar: Tack snälla! :D
Emelie Hedqvist

Beatrice Lind:

Du, jag måste bara fråga, du vill inte beställa en ny bloggdesign av mig? :D

Svar: Hm, just nu är det nog bra för mig, men jag ska definitivt komma ihåg detta till när jag funderar på att byta :)
Emelie Hedqvist

Josefine ♔:

du är så himla duktig! Önskar jag vore lika kreativ som dig när det gäller naglar haha:)

Svar: Ah men åh tack snälla du! Så söt! <3
Emelie Hedqvist

michelle bergström:

Oj har du gjort dom själv? Snyggt!

Svar: Ja det har jag :D Tack!
Emelie Hedqvist

Beatrice Lind:

Ja, gör det!! :D Massa kramar!

Sarah:

Så himla duktig du e :)

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Hanna:

Så snyggt!


Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Matilda - Skönhetsblogg:

snyggt!

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

linah:

snyggt ju!:D

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: