Back to school nails

Förra året körde jag på en riktig back to school design, i år kallar jag den bara för det eftersom jag inte kom på ett bättre namn, haha. Temat under denna sommar har varit 'enkelt, gulligt och allmänt bra', så jag valde att inleda mitt sista år på gymnasiet med en sån deign. Imorn gäller det, första dagen på sista året. Så här är mitt resultat: 
Tea:

Snyyyyggt!!

SV: åhh tack sötnos!! ^^ och eller hur haha, håller med ;)
kraaam!

Svar: Ååh tack :D
Emelie Hedqvist

Emelie Andersson :

Sv: åh tack, vad kul att du gillar det :D
Allt bra med dig?

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :D
Emelie Hedqvist

maja söderberg:

jättetjusigt, duktig du är :)

Svar: Ååh tack snälla! :D
Emelie Hedqvist

JosefinsDream:

alltså va duktig du är, verkligen söta!!

Svar: Åh tack så mycket!!
Emelie Hedqvist

Inspiria:

Riktigt snygga, älskar blommorna som detaljer :)

Svar: Tack så hemskt mycket :D
Emelie Hedqvist

Henrietta Nylund ♥:

Grymt fina!

Svar: Åh tack du! (:
Emelie Hedqvist

Petra:

sv japp snygga naglar

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Petra:

sv japp snygga naglar

Sarah:

Tråkigt att lovet e slut :/
Va går du för linje? :)

Svar: Jo men verkligen.. :/ Jag går samhälls med inriktning beteende, riktigt kul!
Emelie Hedqvist

NICOLE:

Snygga :D

SV: hihi jaa de är så fina :D
Det är det, hoppas du med har det!

Svar: Åhh tack :D
Emelie Hedqvist

LORISSA LOVEBOMB:

sv: Ja, visst är det amazing :D

Supersnygga naglar :) Imorgon börjar mina elever. Toppen!

Svar: Åh tack snälla! Va kul, hoppas att det var en supersuper dag :D
Emelie Hedqvist

NATHALIE - Fashionblog:

Vilka jättesnygga naglar :) Duktig du är! kram

Svar: Åh man tackar :D
Emelie Hedqvist

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf:

Sv: Tack så mycket söta du! :)

fashion:

Snyggt! :)

Svar: Man tackar ^^
Emelie Hedqvist

Elin:

Super snyggt!! :D Kan du inte göra ett inlägg hur du gör naglarna med en blom eller prickdesign?
Sv; Ja tyvärr!

Svar: Åh tack snälla! Jag kan definitivt tänka på saken, skulle vara kul :D
Emelie Hedqvist

Cajsa Lindahl:

hehe thanks, det kan behövas..xD vet inte ens om jag kommer gå på audition. känner mig långt ifrån förberedd..

lucydee:

Sjukt snygga :) är det dina egna ?

sv: Kan man göra något så tycker jag att man ska det :)

Svar: Tack snälla! Jodå, det är mina äkta naglar :D
Emelie Hedqvist

Matilda Sundin:

Jätte snygga!! :D

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

Sofia:

Snyggt!

Svar: Tack!!
Emelie Hedqvist

Sara:

Så fint!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Alice:

sjukt snygga naglar!

Svar: Tack så mycket! :D
Emelie Hedqvist

Prietha:

Superfint :D

Svar: Åh tack du! :D
Emelie Hedqvist

Longevity - en blogg om hälsa:

Läckert!
Min äldste son börjar sista året på måndag :-)

Svar: Åh tack! Vilket långt och härligt sommarlov! :D
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

åh vad snygga!

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Kul att gå in på sista året! Minns hur bra det kändes :)
Svar: Nej, jag är egentligen inte så förtjust i varken låten eller videon. Men kanske att man fastnar för den efter några fler lyssningar..

Svar: Det är allt spännande!
Emelie Hedqvist

fashion:

Hoppas att du kommer ha en bra dag! :D

Svar: Tack! Och desamma :)
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

fint :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Kelly:

Snygga!

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

fint :)

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

sussi:

super snygga =)
härligt å börja sista året..

Svar: Tack snälla! Det är verkligen spännande :)
Emelie Hedqvist

Elin Palm:

Vad skönt att få börja idag! Själv startade jag sista året i måndags så är helt slut nu i slutet av veckan..

Svar: Verkligen härligt att bara ha en tvådagars-vecka! Kan förstå hur trött du är.. :/
Emelie Hedqvist

jonna:

ja verkligen :) Men det är väl så med dom flesta program som tjatas förlänge!
Hoppas du får en bra dag idag!

Svar: Tack desamma!
Emelie Hedqvist

Liborius:

fina naglar:)

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

Flisan:

Sv: ja helt ok :P
Några planer idag? :)

Svar: Förutom skolan så nej, haha ^^ Själv då?
Emelie Hedqvist

Clin:

så snygga!! Du är jätte duktig =)

Svar: Åh men tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Evelina Bohman:

Coola naglar!

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Pauline:

snyggt!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Moa:

ååh men vad snygga naglar!

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Anita:

Men åh, himla snyggt! :D

Svar: Åh tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Åh vad snygga!

Svar: Tack snälla!
Emelie Hedqvist

Sara:

Snygga naglar :)

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

amanda:

fina :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

i s a b e l l a w l:

Svar: haha, aa!

EMMAWHO:

Så fina! :)

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Emilia:

Snyggt! :)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Bexollila:

Älska naglarna!

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Elin:

Älskar din design otroligt fin!!!

Svar: Men åh tack!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: