That moment

Lyckligaste tjejen i staden här! Mina syskon och jag brukar alltid få någon liten påskpresent, i år var inget undantag och i år blev det ingen liten påskpresent heller. Mamma och pappa hade lyssnat på allt mitt tjat om One Directions nya parfym, that moment, och hade varit söta nog att beställa en åt mig. Iiih, so happy. 
Och som om det här inte vore nog har lyckas få ihop en massa tuggummi(då jag inte äter godis) och två badbomber! Love you mammi and daddi. 
♫♪ sandra:

måste lukta på den!

Svar: Åh den luktar sååå gott! :D
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as a model ♥:

Åhh så kul, måste lukta på den :D

sv: Kul att du tycker jackan är fin :D

Svar: Den luktar verkligen underbart! :D
Emelie Hedqvist

Julia:

vet inte hur den luktar men flaskan var söt :)

Svar: Luktar så gott! Eller hur ^^
Emelie Hedqvist

V I L M A L A ♔:

OMG vill också ha den!! åejorejo! Kram <3

Svar: Åh kan förstå det! Kram ♥
Emelie Hedqvist

Milina Salihodzic - En rakad feminist :

Åh nice :)

Svar: Eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Nicolina:

Åhh jag måste köpaaa!! :) Doftar den godare än our moment?

Sv. Ja verkligen! <3

Svar: Jag tycker att båda doftar helt underbart, denna doftar ju mer äpple vilket jag älskar! :D Så värd att köpa!
Emelie Hedqvist

Annster:

Vad roligt :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Lollee:

Åh, har önskat mig Our moment i födelsedags present!

Svar: Åh awesome! :D
Emelie Hedqvist

Moa:

Åh den luktar så gott, vill också ha!

Svar: Eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

åh vad kul!! =)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Cajsa:

ja, visst är det!? :D finns på ica och coop...finns säkert på willys och alla de med. ;-) hehe

emelie andersson:

åh den luktar så gott :D

sv: tack så mycket, kul att du gillar det :D

Svar: Åh eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Jenny :

sv: Visst är den bra :)

Kimmey ~ Kung varje dag:

Snällt av dina föräldrar :)

Svar: Ja men verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Celine:

Haha åh jag fick den i födelsedagspresent idag! :D Eller ah ska få den den är inte framme än :')

Svar: Åh så awesome! :D
Emelie Hedqvist

Linda:

va snälla:D

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Ida Gratte:

Ska se dem i sommar ;)

sv: tack tack :D

Svar: Åh jag ska också se dem live, i Juni. Can't wait! :D
Emelie Hedqvist

Elinsphotographs:

Åh, den luktar ju så himla gott!
Vad händer annars idag? Kram :)

Svar: Åh eller hur! Idag blev det mest plugg och förberedelser för skolan imorn.. :/ Vad har du gjort idag? Kram ♥
Emelie Hedqvist

Carro :

Vad snällt :)

Svar: Ja verkligen! ^^
Emelie Hedqvist

Kelly:

Vad snällt av dem :D

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Sarah:

Va snällt :)

Svar: Ja verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Silje:

Knasig fråga kanske men jag undrar hur locket sitter på din flaska. Locket på min Our Moment sitter jättehårt men på min That Moment är locket helt löst. Undrar om det är så på alla eller om jag borde byta min.

Kommentera inlägget här: