Hello wednesday

Skoldag nummer 2 efter lovet. Redan less, haha. Idag väntar bland annat ett roligt spanska läxförhör/prov på mig men annars så känns dagen helt okej. Psykologi, sociologi och svenska. Väl hemma har jag inte många planer. Tänkte hinna med en jogg, kanske lite plugg och så är det en dansträning ikväll. 
Hoppas att alla har en superfin onsdag!♥ 
Igår. 
LIENE:

Låter skoj med dansträning :)

snie.blogg.se:

redan less här oxå haha

emma:

Fin blogg! :)

ALVA (foto) ♡:

sv: Tack du, detsamma :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Kul med dansträning. :) Fin bild!

♫♪ sandra:

åh kul med dansträninge! vad dansar du? :)

MATILDA:

fin!

Charlotta Hägg:

Sv: Jaa, supergott var det! :) och jag börjar skolan idag.. inte heller särskilt roligt. Man är så himla otaggad nu och speciellt när det är fint väder ute :/ KRAM

Michelle:

Inte långt till sommarlov ska du se ;)

Anita:

Snygging :D

linnea:

och min ledighet slutar idag, men jag kommer nog också redan var less efter ett par dagar. så skönt att vara ledig! :)

Aina Strand:

Vad fin du är!

Moa:

samma här!!

Ester:

Tack detsamma!! :D fin

Erika:

Men psykologi är intressant :)

jonna:

jaa verkligen..
fin bild :)

Caroline:

Kul med dans! :D

Kelly:

Fin bild <3

johanna:

va fin du är!

johanna:

va fin du är!

Saga Edeholt:

Haha i know the feeling! Är så sjukt less jag med, men man får se det från den ljusa sidan, inte alls länge kvar tills sommarlov :D

- Hoppas din dag varit bra:) Kram!

Emelie:

vad fin du är !!

emmah:

Samma här är redan less på skolan.. Men bara att kämpa på!

Julia:

Fin du är! :)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf:

Sv: Det var sjukt gott :)
Fint hår du har!

MALIN:

jättefin blogg tjejen! och vad fin DU är :)

Pauline:

fin bild :)

fotografvesna.se:

så fin

Alexandra - Lakeyours:

Finis!

Jenny :

sv: tack så mycket :D

jätte fin bild!

J o j z y ♛:

Så fin! *-*

OLIVIA/REPORTER:

Vad fin du är!

SV: Hm. Jag gillar ju ditt bloggnamn!

VERONICA - modeblogg:

Som vanligt, så SJUKT vacker tjejen. Otroligt. Älskar ditt utseende, och din blogg :) Ha en underbar kväll fina du, kramkram!

bella:

åh så kul med psykologi och sociologi! :)

Ellen:

Det är helt sjukt man blir verkligen less på skolan efter bara ett par dagar, ge mig sommarlov!

Hanna:

Fin bild! :)
Så tråkigt att lovet är över :( Ibland tycker jag att man knappt hinner blinka så har det gått en vecka.
SV: Tack! :D

Lilly:

Vilken himla fin bild!

Just nu deltar jag i en omslagstävling, och det skulle betyda hur mycket som helst om du skulle vilja rösta 5-stjärnigt på mitt bidrag! http://captavling.idg.se/hart-mjukt-2/ . Kramis!

Clara:

Så fina bilder!

Kommentera inlägget här: