10 favoriter

10 saker som gör mig extra glad för tillfället - Hannibal, äpple med kanel, sol, påsklov, lush produkter, Christina Perri, vitt té, we♥it, choklad body lotion, 61 dagar kvar
Vad sätter ett leende på dina läppar? :)
Michelle:

Just nu hade sol, ledighet och att slippa förkylning/halsont fått mig att le :)

Svar: Åh det förstår jag!
Emelie Hedqvist

Henrietta:

min pojkvän och att det är bara 4 dagar kvar till spanien idag :D

Svar: Åh så härligt! :D
Emelie Hedqvist

Lina Johansson:

- Åh tack! Jobbigt att snön fortfarande ligger kvar..

linnea:

så härligt med sol!

Svar: Jo men verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Ida och Amanda:

Ska du gå på one direction konserten, det ska jag!❤

Svar: Yes det ska jag, dör lite av längtan! :D
Emelie Hedqvist

julia:

äpple med kanel är så gott:)

Svar: Åh eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Kimmey ~ Kung varje dag:

Älskar weheartit :D

Svar: Underbar hemsida! :D
Emelie Hedqvist

Nicolina:

Härliga bilder :)

Sv. Jaa :D Tror nog att boken är bra också!

Svar: Eller hur :D
Emelie Hedqvist

MADDISENJ.SE:

härliga bilder

Svar: Men visst! :)
Emelie Hedqvist

Elin Palm:

Påsklov gör mig lycklig! :)

Svar: Påsklov är så awesome! :D
Emelie Hedqvist

Erika:

Vilka härliga saker :) Sol är med på min lista också!

Svar: Sol är så underbart :)
Emelie Hedqvist

amanda:

gillar bilderna!

Svar: Visst är dom fina? :)
Emelie Hedqvist

SophieHK:

Mhh äpple med kanel!

Svar: Eller hur! :D
Emelie Hedqvist

jossan:

Åh älskar den mysiga sängbilden hihi, härligt att du har så mycket som gör dej glad för tillfället, underbar känsla :')

sv: Ja det var lite mysigt :) Ja, testa chipsen vetja!! Himla god smak på dom :D Jag har dock bara testat sourcream/onion smaken:)

Svar: Visst är den fin! Det är verkligen underbart :)
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as a model ♥:

Fina bilder och låter som härliga saker :D

Sv: Tack!! :D

Svar: Eller hur! Jo men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf:

Sv: Ja verkligen :D

Emma:

Vilken härlig lista!
Sol gör mig med glad :)

Svar: Kul att du tycker det! Solen är bara för underbar, haha ^^
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

nice!

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

linda:

fint inlägg:d

Svar: Kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

Anita:

Härliga saker som gör dig glad, just nu står nog solen högst upp på listan :D

Svar: Solen är för underbar alltså!
Emelie Hedqvist

B E A T R I C E J O H A N S S O N :

Åh, ska du också se One Direction?:)

sv: Tusen tack!:) Kramisar♥

Svar: Yeees! Är så jäkla taggad :D
Emelie Hedqvist

Ida ☯ the sky under the sea :

Vårsolen gör också mig himla glad! Vad händer om 61 dagar? :)

Svar: Förstår det! Om ynka, nu för tiden 59 dagar, är det dags för One Direction konserten :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: