The Locket

Säsong 9 är här, början på slutet. Jag älskar himym men jag tycker väl ändå lite att det är nog med 9 säsonger. 
Jag gillade starten på säsongen, det är alltid bra att börja med 2 avsnitt! Att man äntligen får lära känna mamman är så awesome och jag har höga förväntningar på säsong 9. 
Följer någon av mina läsare how i met your mother? :)
MADDISENJ.SE:

Alltid tråkigt när en bra serie närmar sig slutet

Svar: Ja men eller hur!
Emelie Hedqvist

C a s s i e :

sv: hihi, tack sötnos! :)

jag följer det inte men brukar kolla på det lite då och då :)

Svar: Jaha, okej. Låter bra ^^
Emelie Hedqvist

Melina:

Så bra!

Svar: Eller hur! :)
Emelie Hedqvist

Milina:

Aldrig fattat det roliga med den serien ;)

Svar: Jaså inte? Personligen älskar jag serien i alla fall ^^
Emelie Hedqvist

Fatma:

Äntligen får man se mamman!

Svar: Ja, äntligen! :D
Emelie Hedqvist

Emma:

Sv: Tack så mycket! Önskar dig desamma :)

Anneli:

Har försökt titta. Men inte riktigt gillat den serien!

Svar: Jaså inte? ^^
Emelie Hedqvist

Jessica:

Jag har bara sett några episods av himym så jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. :)

Svar: Jaså? Ja men då blir det ju svårt att ha en åsikt om det ^^
Emelie Hedqvist

-A:

Bra serie!

-A:

Bra serie!

Svar: Eller hur!
Emelie Hedqvist

FrökenTV, bloggen om tv och film:

Ja!! Gillar redan the wife ;)

Svar: Jag med :D
Emelie Hedqvist

Olivia:

ärskar himym!!

Svar: Åh jag med :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: