The Heart of the Truest Believer

Idag har det ju även kommit ut ett nytt avsnitt av once upon a time, den gulligaste övernaturliga serien ever! 
Säsongen börjar i Neverland, troligen den historia som kommer vara minst lik den originella, vilket jag gillar. Jag gillar även att vi får se mer av Mulan och Aurora i den magiska skogen. Sen kommer Ariel att på något sätt ploppa in i historien och vem gillar inte Ariel, haha?
Bra start på säsongen i alla fall, jag väntar spänt på nästa veckas avsnitt!
Någon av mina läsare som tittar på Once Upon A Time?
imageimageimageimage

Sara:

Allt bra med dig denna fina tisdag? :D

Svar: Allt är bara bra, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Amanda [SPONTAN]:

Alltså jag MÅSTE se den serien snart!

Svar: Den är verkligen riktigt bra! :D
Emelie Hedqvist

Nelly:

Jag började kolla på den för ett bra tag sen, men får nog ta och börja om från början xD

Svar: Ah, I see. Ja men gör så, serien är ju bara för bra ^^
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Aldrig hört talas om den serien, haha...
Tänkte tipsa om att det kommer upp en tävling på bloggen kl 13:00, så håll utkik och se efter om tävlingen är något för dig! :)

Svar: Jaså inte? Den är riktigt bra i alla fall!
Oh, då ska jag kika in :)
Emelie Hedqvist

angelica:

sv, ja verkligen! jag körde på det ett tag men sen under sommaren så sket det sig, och ja det är ju jobbigast i början men sen tycker jag att man typ vänjer sig, och jag äter bara i små mängder redan så ska liksom bara utesluta det helt :)

Svar: Ja men precis!
Emelie Hedqvist

aina [fotoblogg]:

Fin blogg du har :) hoppas du får en bra tisdag!

Svar: Tack :) Desamma du!
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

åh kollar också på once upon a time :D

Svar: Åh awesome! Vad tycker du om början på denna säsong? :)
Emelie Hedqvist

FlizanLizan:

sv: ja filmen var bra så den tkr jag att du ska se hehe :)
allt bra med dig idag? :D

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Celine:

- Åh tack så mycket!

-A:

Låter som en bra serie.

Svar: Den är riktigt bra :D
Emelie Hedqvist

Tyra:

Åh once uppon a time är en jättesöt serie!
sv; Tack så mycket! Har du några speciella favoriter för september?? :)

Svar: Ja men eller hur! :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: