Rött hår

Jag var förbi min frisör idag. Planen var att klippa mig lite, men helt plötsligt satt jag med färg i håret. Ooops.
Det blev rött igen. Sista gången tror jag. Har haft det i några år nu, måste prova något annat! Eller gå tillbaka till naturlig. Får grubbla över det senare.
Här är reslutlatet:  
Vi ignorerar att jag hade smutsigt och hemskt hår på före bilderna, right? 
liborius:

nice!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Nelly:

Så fint det blev! :)

Svar: Åh, tack du! :)
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Jättefint :)

Svar: Åh, tack :)
Emelie Hedqvist

Lowa Ek Lagerberg:

Svar: Tack så mycket, vad kul att du gillar bilderna! :)

sandija-döv-adopterad-fotografi:

Jättefint! ;D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

bbecka:

Snyggt!
sv: tack :)

Svar: Tack du! :)
Emelie Hedqvist

Jasmine Lundvall:

Helt sjukt vad fint det blev!!

Svar: Taaaack ♥
Emelie Hedqvist

Amanda [SPONTAN]:

Det blev verkligen superfint, du passar asbra i rött hår :)

Svar: Åh, tack så mycket! :)
Emelie Hedqvist

ellenfelixson:

gud va fint hår du har!

Svar: Åh tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Josephine:

Snyggt! :D

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Alexandra:

Jättesnyggt! Rött hår är så coolt :D

Svar: Tackar! Jag håller med, heheh (:
Emelie Hedqvist

Isabelle:

Såå fint det blev :D!!

Svar: Åh tack! :)
Emelie Hedqvist

Linda:

super snyggt

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Amanda:

Riktigt snyggt! :D
Allt bra med dig idag då? :)

Svar: Tack du! :)Allt är bara bra, själv då?
Emelie Hedqvist

J o j z y ♛:

Men guuu va fint! :')

SV: AAA! eller hur!

//Ha en fin lördagskväll! ~

Svar: Tack så mycket! :D
Emelie Hedqvist

Cilla:

Modigt! Skulle inte vågat, men fint iallafall :)

Svar: Tack du! :)
Emelie Hedqvist

Michelle:

Snyggt det blev! Är själv sugen på rött.. har haft det förut men det krävs att man tar hand om det! :)

Svar: Tack du! Rött är riktigt fint, men jobbet bakom det är inte alltid värt det. ^^
Emelie Hedqvist

Mirjam:

Fint det blev!:)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Daniella:

Tack detsamma snälla du!
Hoppas allt är bra med dig? :)

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Johanna:

Fint! Verkar vara en bra hårfärg, vilket märke? :D

Svar: Tack! Oj, ingen aning, min frisör har koll på sånt, hahaha.
Emelie Hedqvist

evelina:

fint det blev!

sv: tack söta du!

Svar: Taack :D
Emelie Hedqvist

Helen:

Åh så underbar färg :D

Svar: Men tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Alma:

Gillar färgen!!
sv: Tack!!

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

linah brown:

nice!!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Felicia:

Åh vad snyggt :)

Svar: Åh tack :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: