Percy Jackson: sea of monsters

In demigods we trust!
Min plan var att se den andra Percy Jackson filmen på bio, men tydligen visas den inte längre. Jag gillar verkligen den första filmen, men jag är inget superduper fan(har tex inte läst böckerna, eller fangirlat så mycket). Fast jag kan inte vänta mer, jag behöver se den här filmen. Nu. 
Kvällens film blir därför Percy Jackson: Sea of Monsters. 
 
Kan knappt vänta på att få stirra på Logan Lerman i nån timme.
Haha, lol, sidan där jag skulle se denna charmiga film bestämde sig för att inte fungera. Atar att jag får vänta lite mer. 
Tea:

SV: Tack så hjärligt fina du! ^^

Sara Ekman:

Den vill jag se :)

Svar: Percy Jackson är så bra :D
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

Den vill jag see!!

sv: åh tack :D
kramis♥

Svar: Percy Jackson är verkligen riktigt bra :D
Emelie Hedqvist

Johanna - träning & vardag :

ÅH jättefin blogg, verkligen!!! allt bra med dig? :D

Svar: Tack så himla mycket! Allt är bara bra, själv då?
Emelie Hedqvist

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Den har jag inte sett och skulle vilja se.

Svar: Percy Jackson är verkligen awesome :)
Emelie Hedqvist

A:

Åh han är så snygg ♡

Svar: Men eller hur :')
Emelie Hedqvist

Tyra:

sv; Känner samma sak, och då kollar jag mest på bilderna och tar mig inte tid att läsa inläggen dom skrivit :/
Tycker att det är mycket roligare och kommentera och läsa bloggar då man faktiskt får svar

Liborius:

aldrig sett:)

Svar: Percy Jackson är awesome! :)
Emelie Hedqvist

Nelly:

Synd att den slutat gå på bio :/ Böckerna är förresten väldigt bra :)

Svar: Jag måste nästan ta och läsa dom :)
Emelie Hedqvist

caroline:

Vill se :)

Svar: Percy Jackson är awesome!
Emelie Hedqvist

benedit ♥:

sv; jaa samma här haha! :(

Amanda [SPONTAN]:

Åh, den måste jag se!

Svar: Älskar verkligen Percy Jackson!
Emelie Hedqvist

Vanessa:

Sv: Hahaha tack! :D

Kommentera inlägget här: