Our Moment♥

Måste börja detta inlägg med att uttrycka min stora kärlek till one direction parfymen.  Den luktar underbart och jag vill bara ha den nu! Men jag har bestämt mig för att spara lite pengar och därför står denna parfym högst upp på min önskelista nu. Vad tycker ni om 1D parfymen?
Annars då? Skolan börjar komma igång nu alltså, läxor hit och dit. Men jag klagar inte, på sätt och vis känns det "skönt". Redovisningar skulle jag vilja radera bort, men det går väl inte. 
Jag ska inte sitta här och babbla nå mer. Läxor väntar på mig. Hoppas att alla har det bra
↑I måndags.
Sarah:

Visste inte ens dom gjort en parfym ;o

Svar: Jaså? Men den är ganska ny, så det är inte konstigt att vissa missat det :)
Emelie Hedqvist

Anna:

Åh va fin du är! ♡

Svar: Men tack söta du! :)
Emelie Hedqvist

lina:

fin bild.)

Svar: Åh, tack :)
Emelie Hedqvist

Tyra:

sv; Tack det är verkligen en favorit!
Jag har faktiskt aldrig luktat på 1D's parfym men det kanske är någonting man måste göra :)

Svar: Jaså? Då måste du se till att göra det :D
Emelie Hedqvist

malin:

-jaaa :'D <3

åh fin!!

Svar: Tack :')
Emelie Hedqvist

I S A B E L L A W L:

Jag funderar på att åka ner till stan och köpa den idag!! Vill också ha den!!

Svar: Ja, nästan läskigt!! ♡

Svar: Ja men eller hur! Undrar om jag kan vänta till jul, haha ^^
Emelie Hedqvist

Sara:

Åh har inte luktat på den :( måste göras haha ;)

Svar: Det måste du verkligen, haha, underbar lukt! :)
Emelie Hedqvist

Jenny :):

sv* Ja visst är han! :D

-A:

Va fin du är.

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Jessica:

Har hört att deras parfym ska lukta gott! :)

Svar: Det gör den också :)
Emelie Hedqvist

Ida:

Fin blogg! Jag är inget superfan av 1D men deras parfym.
Håller helt med luktar fantastiskt!!
Kramisar <3

Svar: Tack! Ja men visst gör den! :D
Emelie Hedqvist

Dana:

ÄLSKAR deras parfym!! Den luktar verkligen så sjukt gott. Står också på min önskelista just nu haha :)

Svar: Jag håller helt med! Awesome det (:
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: