Miley Cyrus - Wrecking Ball

Jag älskar Miley Cyrus låt Wrecking Ball. Den påminner mig lite om "gamla Miley". Jag vill så gärna bara älska hela Miley men hon gör det svårt för mig, efter saker som VMAs är jag inte superglad att erkänna mig vara en smiler. Men så länge som hon inte gör något allt för galet så förblir jag ett charmigt fan.
Miley släppte nyss musikvideon till Wrecking Ball, jag ifrågasätter vissa klädval(eller ja, nakenheten) men videon är helt klart bättre än We Can't Stop. 
 
Vad är eran åsikt om Miley? 
Sarah Persson:

Den där är bra :D

Svar: Ja eller hur! :D
Emelie Hedqvist

tess:

jag förknippar ju henne med den söta hannah Montana <3

Men vad som hände sen vet jag inte o_o

Svar: Haha, jag men eller hur ^^
Emelie Hedqvist

ann-sofie:

den var faktiskt ganska bra :)¨

svar; åh tack fina du :)

Svar: Ja men eller hur :)
Emelie Hedqvist

lina:

bra låt men vad har hänt med henne? :)

Svar: Visst är låten bra! Haha, ja det kan man ju fråga sig!
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

Denna låten är grym!
Jag bryr mig inte så mycket om hennes "nya" jag, utan liksom. Om hon vill vara sån så får hon helt enkelt vara sån, hon kan ju fortfarande sjunga och är snygg så jag tror den "gamla" miley är liksom kvar i henne :D

sv: åh tack:D
kramis♥

Svar: Älskar låten! Ja men det håller jag nog med om :)
Emelie Hedqvist

liborius:

den får jag lyssna på:)

Svar: Ja gör det :)
Emelie Hedqvist

Jessica:

den är bra! :D

Svar: Visst är den :)
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Jag älskar hennes röst o hon har gjort många bra låtar, men gillar gamla Miley bättre än rebell-Miley ;)

Svar: Ja, men det håller jag nog med om. Rebell-Miley skulle jag bara vilja lägga bakom mig, haha ^^
Emelie Hedqvist

Anna:

Hon har freakat ut lite väl, visst kan hon växa upp men jag menar come on ♡

Svar: Ja men jag håller med lite där.
Emelie Hedqvist

Louise - Vinn victoria secret body mist på min blogg nu!:

ja verkligen har ju endel att välja på :)

Nelly:

Gillar många av Mileys låtar men föredrar hennes gamla look. Antar att hon är såpass extrem för att fansen ska förstå att hon inte är gamla oskyldiga Miley längre, men tycker hon driver det för hårt :/

Svar: Jag har inget emot att hon liksom vill lämna Hanna Montana bakom sig och sånt, men hon går verkligen över vissa gränser ibland.
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Underbar låt, synd att hon måste anspela på sex så otroligt mycket, det blir för mycket.

Svar: Ja, jag håller med dig!
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as model ♥:

Jag håller faktiskt med dig! Dock så är ju musikvideon inte så bra som själva låten.. det hade väl sätt mycket snyggare ut om hon hade haft lite kläder :/ Men som du sa videon är ju mycket bättre än we can't stop :)

Svar: Lite kläder hade verkligen inte skadat, haha. Ja men visst är den!
Emelie Hedqvist

Vanessa:

Har aldrig varit ett Miley-fan men jag gillar hennes låt We Can't Stop. Däremot förstår jag mig inte på den musikvideon, eller hennes uppträdande på VMA... eller den här videon heller för den delen. Förstår mig inte på nakenheten och varför hon måste hångla med konstiga grejer för? Men jag kanske är för gammal för det här, vad vet jag... :P

Svar: Nä men jag håller med dig, it makes no sense.
Emelie Hedqvist

claraevelinaa:

Hej, fin blogg!
Tänkte bara säga att du gärna får kika in på min blogg och tycka till om vad du vill se där.
Vill du få respons så säg bara till!
KRAM.

Svar: Jag ska kika in på din blogg! Känn dig även välkommen tillbaka hit :)
Emelie Hedqvist

julia:

gillar låten! :)

Svar: Jag med :D
Emelie Hedqvist

Kajsa:

Låten är väldigt bra faktiskt!

Svar: Ja visst är den :D
Emelie Hedqvist

anniepiie:

Riktigt bra låt! :D Hon får vara som hon vill tycker jag! :P En bra röst har hon ju och det är det enda jag bryr mig om och vill lyssna på... :)

Svar: Verkligen n bra låt! Ja jo, nog kan jag hålla med om det.
Emelie Hedqvist

Evve-Normal is boing!:

Jag älskar Miley, verkligen!!
Tycker videon kanske va lite för mycket, men men, alla tycker ju olika, vill hon va naken får hon va det, hha^^

Svar: Ja jo, jag håller med dig! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: