Love, love, love

Glee har nu påbörjat sin 5:e säsong och inleder starkt med underbara låtar från Beatles. 
Jag var inget stort fan av säsong 4 och har inga höga förväntningar på denna säsong. Just nu följer jag mest serien bara för att jag inte kan sluta, haha. Och såklart för att jag MÅSTE se avsnitt 3 (bara jag som inte kommer kunna sluta gråta till det?)
De flesta vet nog att jag älskar Klaine, så det är väl ytterligare en anledning till varför jag inte ger upp hoppet om denna serie. Sen så är ju Demi Lovato med i nästa avsnitt, det kan jag ju inte missa. 
Är det någon av mina läsare som följer Glee?
Sara Ekman:

Love Glee!! Kommer vara så sorgligt med det avsnittet om Cory :(

Svar: Me too! Åh, ja eller hur, kommer typ inte klara av att se det avsnittet.. usch.
Emelie Hedqvist

emelie:

svar : hehe de va inte fel inte ;)
allt bra idag?

Svar: Allt är bara bra, själv då? :)
Emelie Hedqvist

LindaViola - mamma till två!:

sv; Tack så jätte mycket :))

Lotta:

Sv: Tack så jättemycket :) och jag kollade på Glee i början, typ säsong 1 men sen så fortsatte jag tyvärr inte.. dock tycker jag att det var jättebra =)

Svar: Ah, synd! Avsnitten blir bara bättre och bättre, med undantag för förra säsongen som jag inte gillade. Ja men en riktigt bra serie :)
Emelie Hedqvist

Esmeralda <3:

sv. jaa visst är den bra :) jag motiveras mycket av sånt!

sofie :

sv: ja det var de :)

haft en bra morgon?:)

Svar: Jag hade en riktigt bra morgon, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Sara - mamma till Nova&Levin :

Javisst är dom! :)

Nelly:

Älskar Glee ^^

Svar: Jag med ^^
Emelie Hedqvist

irma:

sv: visst blev det!! vänta tills du får se resten av bilderna :-)

Svar: Spännande!
Emelie Hedqvist

caroline:

Aldrig sett den serien :)

Svar: Jaså inte? Den är helt klart värd att se :)
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

älskar glee!

Svar: Jag med ^^
Emelie Hedqvist

linda:

Åh glee är så bra! :D

Svar: Ja men eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: