Höst

Jag och syster var ute och fotade lite idag. Höstens alla färger gör alla bilder lite exta fina om jag får säga det själv. Här får ni en massa charmiga bilder från dagen: 
Ni hittar min systers blogg här
Jenny:

Åh vilka fina bilder! Höstfärger gör sig himla bra på bild :)

Svar: Åh, tack! Ja men eller hur :)
Emelie Hedqvist

jossan:

Åh, verkligen höstbilder! Jättefina :D

sv: Hihi ja den smakade faktiskt jättebra :D

Svar: Tack så mycket! :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

fina bilder!

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

anniepiie:

Höstens färger är ju underbara! :D Fina bilder ni har tagit!! :)

Svar: Ja men visst är dom! Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Carro:

Fina bilder! Håller med dig, det är så fina färger på hösten!

Svar: Tack du! Ja men eller hur :)
Emelie Hedqvist

Jasmine Lundvall:

Riktigt fina bilder :)

Svar: Åh, tack! :)
Emelie Hedqvist

tess:

Jag älskar din hårfärg !

försökt få mitt rött hundra gånger men det kommeraldrig dit, så slutar med att jag ledsnar och drar över svart igen :)

Svar: Tack så mycket!
Åh, inge kul. Men svart är så fint de med :)
Emelie Hedqvist

Kajsa Johansson:

vilka härliga höstbilder! :)

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Cilla:

Oj, sådär ser inte löven ut hos mig.. Men jättefina bilder iallafall!

Sv: Hihi tack :)

Svar: Jaså inte? Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Sabina:

sv: Jaa det var superhärligt hihi :)

Åh, så himla fina bilder!!

Svar: Men tack du! :D
Emelie Hedqvist

fannie karlsson:

sv: tack så mycket :)

Va fin du blev i håret efter du färgat det :)
ska du se idol ikväll då? :)

Svar: Åh, tack så mycket! Yesbox det ska jag! Ska du set? :)
Emelie Hedqvist

anna:

vilka fina bilder!

Svar: Åh, tack du! :D
Emelie Hedqvist

ann-sofie:

så fina bilder, hösten ger verkligen underbara färger till bilderna :)

Svar: Taack! Ja men eller hur :)
Emelie Hedqvist

Julia:

fina bilder! =)

Svar: Tack du :)
Emelie Hedqvist

Johanna:

Vad söta bilder haha :D

Svar: Haha, tack :D
Emelie Hedqvist

anja - svensk boendes i London:

älskar höstfärgerna!

Svar: Jag med :D
Emelie Hedqvist

ragna:

såå söta! härliga bilder!

Svar: Åh, tack!
Emelie Hedqvist

Lina:

Vad fina bilder!

Svar: Tack du :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: