Hello september

Hur?
Hur kan det redan vara september? Hur kan sommaren vara över? 
September kommer vara månaden med de första proven i skolan, ni vet sånt där som alla älskar. Men jag skulle vilja tänka så här, efter september kommer oktober och efter det kommer november vilket betyder att Bruno Mars inte är långt borta. :') 
Ses vi på Hogwarts idag förresten?
Haymitch♥ Catching fire är inte heller långt borta. Bara 80 korta dagar tills vi i Sverige kan se filmen. 
Vendela Carlsson:

vet du några bra låtar? Kan du isåfall skriva vilka låtar du gillar i de här inlägget som jag länkar här nedan skulle betyda jätte mycket :)<3

http://vellistherose.blogg.se/2013/september/vet-du-en-bra-lat.html#comment

Emme:

Åh så hiimla fin almanacka, vart har du hittat den?:D
Åh Hogwarts♥

SV: Tack snälla du! :)

Svar: Visst är den fin! Det var en födelsedagspresent 2012, men jag är ganska säker på att den är köpt här: www.sfbok.se/ :)
Emelie Hedqvist

Louise - Vinn victoria secret body mist på min blogg nu!:

då tycker jag att du ska kolla på de :)

Svar: Helt klart, nån gång ^^
Emelie Hedqvist

Maolion:

Ja, visst känns det galet att sommaren är över! Men jag är så taggad på att få ta på mig vinterkläder igen!! :D<3

Svar: Eller hur! Haha, det är inte jag, lol ^^
Emelie Hedqvist

Emelie Petersson:

Åh, vilken cool almanacka du har :-)

Sv: tack rara för din söta kommentar :-)

Svar: Ja men eller hur, I love it :)
Emelie Hedqvist

jossan:

Jag säger detsamma, somaren svirsade fort förbi som alltid haha :o

sv: Åh tack, kul att du tyckte det! :D

Svar: Ja men eller hur :0
Emelie Hedqvist

amanda:

sv: åh tack :D

Milina:

Tiden går så fort!

Svar: Ja men verkligen! ^^
Emelie Hedqvist

Nora:

Sv; Ah :)

Ellinor:

SV: tack så mkt! ^^

Olivia Magnusson:

lääcker kalender! Älskar hungerspelen :D

sv: hihi,taack :D
kramis♥

Svar: Visst är den härlig? Åh, jag med! Kram♥
Emelie Hedqvist

Madeleine:

åå älskar honom haha

Svar: Haha, jag med! :D
Emelie Hedqvist

TOVA:

Snygg kalender! ;)

Svar: Visst är den? :)
Emelie Hedqvist

lina:

ja, hur kan det redan vara september?? :)

Svar: Men eller hur!
Emelie Hedqvist

Sofia - Lever drömmen i LA:

Tack! Visst är dem :D

Agnes:

Sjukt fin blogg<3 och du är riktigt bra på att mål naglarna, kolla gärna in på min blogg <33

Svar: Tack så himla mycket♥ Ska kika in!
Emelie Hedqvist

Emme:

SV: Jaha okej, tack! :D

Kommentera inlägget här: