Fall nails

Hösten är ju faktiskt här nu. Vare sig jag vill det eller inte. Jag tänkte att jag skulle försöka få fram att det är höst genom någon nageldesign. Det här kan vara en av dom där som inte alla kommer att fatta men jag tyckte att det blev ganska bra. 
Resultatet: 
Det orangea, gula och röda representerar löv och det svarta är stammen på ett träd. ^^
Amanda [SPONTAN]:

Nej vad fint! :)

Svar: Taack :D
Emelie Hedqvist

Sara:

Åh så snyggt! :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Milina:

Skit snyggt ju!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Alma:

nice!
Sv: verkligen!

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Tyra:

Jättefina!
sv; Tack så mycket :)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

tess:

Jag förstod ! :D snyggt !!

Svar: Awesome! Tack du :)
Emelie Hedqvist

B E A T R I C E:

Så himla coola!:D

sv: hihi, jag med:) kramisar<3

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

evelina:

sv: tack så mycket!

Michelle:

Snyggt! ååh.. måste också måla mina naglar lite höstigare känner jag! :D

Svar: Tack! Ja, men gör det ^^
Emelie Hedqvist

sannasvedin.se:

Riktigt snygg!
DU är grymt duktig på att göra naglar!

Svar: Åh, tack så väldigt mycket :D
Emelie Hedqvist

wilma och sanna:

guuuud va snyggt!! Hur målade du det svarta "grenarna" :)
kram
kika gärna in hos oss och ta del av sminktips modetips, träningstips och annat kul! :-) Tror du skulle gilla den faktiskt! ;)
kram

Svar: Åh, tack så mycket! Depend har en liten mini-kollektion med nagellack med smal pensel - jag använde en sån till grenarna ^^
Ska kika in!
Emelie Hedqvist

caroline:

Coola :)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

selina:

men shit vad fina, grymt coola!

Svar: Tack så väldigt mycket :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Galet läckert!! :)

Svar: Ååh, taaack! :D
Emelie Hedqvist

Carro:

Vilka snygga! Duktig du är :)

Svar: Tack så himla mycket :)
Emelie Hedqvist

benedit ♥:

åhh vad fint! hur får du dina naglar så långa och fina? :)

sv; hihi ja :D

Svar: Tack så mycket! Ärligt, ingen aning. Jag har bra gener, tror jag, och så tar jag väl hand om dom :) Stärkande lack har alltid fungerat för mig.
Emelie Hedqvist

Hanna:

skit snygga :d

Svar: Åh, tack! :)
Emelie Hedqvist

bbecka:

Snyggt! :)

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Madeleine Jonsson:

wow, fantastiska!

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Sauwraa:

Jättefint :)

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Så himla fina!

Svar: Åh, tack! :D
Emelie Hedqvist

Daniella:

Tack så mycket, det betyder mycket för henne :)

Emma Ekstén:

Snyggt!

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Jasmine Lundvall:

Så fint!

Svar: Åh, tack! :)
Emelie Hedqvist

Emme:

Verkligen tjusiga naglar..! :D

SV: Ja faktiskt. Kopp te, en bra bok och en varm filt med brasa i rummet = höstmys på hög nivå! ^^

Svar: Åh, tack! :D
Emelie Hedqvist

evvis:

Riktigt coolt :D

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Josephine:

Super snygga! :D

Josephine:

Super snygga! :D

Svar: Åh, tackar :D
Emelie Hedqvist

Debbie:

Wow! Bra jobbat!

Svar: Åh, tack! :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: