Comic Book nails

Som vanligt så målade jag naglarna igår. Den här gången inspirerades jag av klassiska serietidningar och även en design som jag såg på instagram, hehe. 
Resultatet: 
Amanda [SPONTAN]:

Läckra! :)

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

oh nice!

Svar: Man tackar :)
Emelie Hedqvist

Nelly:

Fräcka naglar ^^

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Linda:

super coola!

Svar: Åh, tack♥
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

så duktig!

Svar: Tack du! :)
Emelie Hedqvist

Jenny :):

oj shit vad snyggt! :0

sv* Ja det är supergott! Du borde testa :D

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Jessica:

snyggt! :)

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as model ♥:

snygga, duktig du är :)

Svar: Taaaack :D
Emelie Hedqvist

Melody Moonchild:

Du har sjukt fin form på naglarna! :) Mina pekfingersnaglar har nått knas för sig så att de böjer sig på ena sidan, därför kan jag inte ha långa pekfingersnaglar för det ser helt skumt ut. :(

Sv. Jaa, helt klart en ny erfarenhet! :)

Svar: Men tack du! Oj, låter inge kul. Har du provat nå stärkande lack för att hjälpa nageln nå? :) Jag har alltid tyckt att det hjälper.
Emelie Hedqvist

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

Åh har du målat det där själv? Skitsnyggt! :)

Svar: Absolut, det har jag! Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Louise:

SV: Åh men tack snälla! :D

caroline:

Riktigt coolt :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Tyra:

Va snygga! Hur gjorde du det?? :)

Svar: Tack! Oj, hur gjorde jag, haha. Började med baslack, sedan vitt lack på alla naglar, sedan färg. Mellan storlek på dotting tool till prickarna på varje nagel, smal pensel till vitt och svart. Ja, det är nog så mycket som jag kan beskriva med ord. ^^
Emelie Hedqvist

Lowa Ek Lagerberg:

Du är verkligen duktig på att måla naglar!

Svar: Tack så mycket, vad kul rycker om bildern :) kram

Svar: Men tack så mycket! :D
Emelie Hedqvist

liborius:

snygga!!

Svar: Åh, tack!
Emelie Hedqvist

Madeleine Jonsson:

Så snygga naglar

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Melody Moonchild:

Sv. Det är inte styrkan på mina naglar det är fel på, det är bara nått genetiskt fel. Mammas pekfingersnaglar böjer sig precis likadant. Annars är mina naglar typ hårda som sten och brister ALDRIG. :/

Svar: Jahaa, då förstår jag. Låter inge kul ;/
Emelie Hedqvist

Johanna:

Åh, snyggt!

Svar: Tack du! :)
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

snygga :)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

evelina:

coolt :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Clara:

Så läckra!

Svar: Men tack! :D
Emelie Hedqvist

Anita:

Super snyggt ju :D

Svar: Åh, tack :)
Emelie Hedqvist

Kajsa:

snyggt snyggt !

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

julia:

fint :)!

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Anonym:

vad tycker du om min blogg? :)

Svar: Du har en jättefin blogg! Vad tycker du om min? :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: