Argyle nails

Nån gång under förra året la cutepolish upp en video där hon visade hur man lätt kan få detta söta mönster. Jag har ingen aning om hur man översätter argyle till svenska, nån annan som vet? Tänker inte ens försöka förklara det, visar bara hur mina naglar blev. Kände i alla fall att detta kunde vara en charmig höst-design. 
Resultatet: 
Tea:

Gud så fint alltså!!

SV: Tack så hjärligt! ^^

Svar: Åh tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Darksess:

Så fina :D

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

sannasvedin.se:

Sv: Tack så mycket!
Snygga naglar!

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

jossan:

Snygggaaa naglar!:D

sv: Tack så jättemycket! :D

Svar: Taaack :D
Emelie Hedqvist

Johanna:

Häftigt :)

Svar: Åh, tack!
Emelie Hedqvist

Nelly:

Tjusiga naglar :)

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

JUNITJEJ:

Läckra naglar!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Josephine:

Sv; Åh, tack tack :D

nicolinda.blogg.se:

Vad är Argyle för språk?

Sweet! :)

Svar: Jaaa! :D Eller hur, jag vill så gärna dit. Förhoppningsvis åker jag dit om två år. Ska spara ihop massa pengar :) Vilken plats är du på i dina drömmar?

Svar: Argyle är ett mönster, de mönstret som jag målade på naglarna. Men jag har ingen aning om vad det är på svenska, du råkar inte veta? :)
Emelie Hedqvist

Linnea:

hehe tack , fina naglar :D

Svar: Åh tack ^^
Emelie Hedqvist

sommarblom.blogg.se:

Snyggt!

sv: Tack detsamma :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Jojo:

Fin blogg :)

Svar: Men tack du :)
Emelie Hedqvist

Amanda Jönsson:

Snygga naglar!

Svar: Åh, tack :)
Emelie Hedqvist

Milina:

Snyggt!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

B E A T R I C E J O H A N S S O N :

Superfina naglar!:)

sv: hihi, tack så mycket!:) kramisar♥

Svar: Åh, taack :D
Emelie Hedqvist

lina:

snygga naglar:)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Louise - Vinn victoria secret body mist på min blogg nu!:

åhh va snyggt! :D

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

snyggt!

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

coola :)

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Sara:

Snygga! :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Emma:

Fräcka naglar! Vilken fin blogg du har!

Svar: Tack så väldigt mycket! :D
Emelie Hedqvist

F R I D A - M A R I A:

Så himla fina naglar!

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

julia:

så fina :)

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

isabella:

Supersnygga naglar! :)

Svar: Åh, tack♥
Emelie Hedqvist

nicolinda.blogg.se:

Jaha men sorry! Jag trodde du menade att det var ett slags språk, snacka om att jag är trög :P Hahaha.. Ja du, argyle är ju ett mönster i form av diamant rutor så att säga. Så argyle är väl ett "diamant mönster". Det är nog det bästa sättet, iaf för mig, att beskriva argyle. Man brukar använda argyle när det handlar om kläder med mönster på. T.ex. sockor eller liknande.

Svar: Haha, ja, det var kanske lite luddigt skrivet. ^^ Ja precis det, tycker bara att det borde finnas ett mer specifikt ord, får fråga nån lärare eller nå - dom vet säkert, haha.
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: