And the Soft Opening

Inte nog med att himym är tillbaka, 2 broke girls har också haft premiär. Jag var inte lika taggad på denna serie då jag inte följer den lika "slaviskt" som andra serier, det är alltså inte pll. Men jag gillade starten på den här säsongen och jag tror att serien kommer att hålla samma standard som alltid, vilket är härligt. 
Någon annan som följer 2 broke girls? :)
Sofia - Lever drömmen i LA:

ååh den är ju så bra :D

Svar: Eller hur! :D
Emelie Hedqvist

-A:

Rolig serie.

Svar: Verkligen! :)
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Den har jag inte sett :)

Svar: Jaså inte? Riktigt härlig serie :)
Emelie Hedqvist

Terese Brodin:

Ja jag vill åka igen :)
Allt bra?

Svar: Allt är bara bra, själv då? (:
Emelie Hedqvist

Sarah Persson:

Jag följer inte det, men ser något avsnitt då och då! :D Och tycker om det!

Svar: Ah, okej! Ja men visst är det bra :)
Emelie Hedqvist

emelie:

svar: haha ohjaa :D
verkligen.. Ohh vad jag saknar den serien :(
Hatar att vi inte har några normala kanaler, utan bara pensionärs kanalerna (1,2,4 & 6)

Svar: Åh, va jobbigt, haha. Men internet finns ju alltid (;
Emelie Hedqvist

Nelly:

Har aldrig sett serien men kanske något man ska börja kolla på :)

Svar: Jaså inte? Låter som en smart idé, haha ^^
Emelie Hedqvist

Celine:

- Tack så mycket! :)

jonna:

Ja, det hade jag verkligen :)
Hoppas du har en bra lördagskväll!

Svar: Tack desamma! :)
Emelie Hedqvist

Matilda:

Just nu har jag en VECKANS BLOGG om du vill vara med är det bara att klicka in och anmäla dig! :)
Kram Matilda

Svar: Ska helt klart kika in! :D
Emelie Hedqvist

Isabelle:

Har faktiskt aldrig hört talas om den först nu, är den värd och se? :)

Svar: Jaså inte? Ja enligt mig är den värd att se. Det är en sån där ganska klassisk humor-serie, så om man gillar det - go for it! :D
Emelie Hedqvist

Jennifer:

Jag har kollat på förra säsongen, men vilken kanal går den på nu? :)

Jennifer:

Jag har kollat på förra säsongen, men vilken kanal går den på nu? :)

Svar: Okej, visst är det en bra serie? :) Är inte säker, tror att det är Sjuan som visar avsnitten nu för tiden.
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as model ♥:

jag har sätt den ett par gånger och den är rätt rolig :D

Svar: Ja men visst är den :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: