20/9 2013

Aaah, äntligen helg
Känns som om detta har varit en riktigt lång vecka. Jag hade mitt första prov, för terminen, igår och jag tror det gick bra! Fast så fort jag tror att ett prov gått bra brukar det gått åt motsatta hållet.. så, vi får hoppas på det bästa. 
Var och lunchade med Anna, Jennifer, Louice och Fanny på dagobert idag, har inte varit där på allt för länge vilket betyder att jag verkligen saknat deras underbara kycklingmackor. Väl hemma har jag inte gjort mycket, bara tagit det lugnt. Ikväll blir det idol, några Grey's avsnitt och färska hallon på det. (; 
Hoppas att alla mina söta läsare har det bra!
Mie:

Sv: Tack snälla du! :)

Olivia:

Din header är sjukt fin :)

Svar: Åh, tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Usch, hatar prov :(

Svar: Usch, jag med!
Emelie Hedqvist

-A:

Så fin du är!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Terese:

Tack :)
Bloglovin byte?

Svar: Tyvärr så änvänder jag inte bloglovin.
Emelie Hedqvist

Linda:

Fin bild :) Mums med färska hallon!

Svar: Tack! Åh så gott det är ^^
Emelie Hedqvist

Madeleine:

asså jag är kär i ditt hår på riktigt

Svar: Åh, tack söta du :)
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as model ♥:

hoppas det gick bra! Fin bild :)

Svar: Taaack! :D
Emelie Hedqvist

Maja:

sv: tack så mycket:)

angelica :

Sv, jaa det var superkul! Det gick säkert bra på ditt prov!

Svar: Åh, hoppas verkligen det ^^
Emelie Hedqvist

Sara:

Fin bild på dig!

Svar: Taack :D
Emelie Hedqvist

Sabina:

sv: Hihi tack!!

Himla fin är du :)

Svar: Tack du :')
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: