The Quarterback

Alltså åh. Jag klarade knappt av det senaste Glee avsnittet. 
För er som inte vet, avsnitt 3 i säsong 5 tillägnades den bortgångna Cory Monteith och hans karaktär Finn Hudson. Avsnittet var himla fint och jag tyckte att serien lyckades hylla honom bra. Vad som gör mest ont med avsnittet är att man vet att det är inte skådespelare som gråter över en död karaktär, det är personer som faktiskt förlorat någon. 
R.I.P Cory
benedit ♥:

sv; hihi tack :D

fannie karlsson:

sv: tack så mycket :) visst är han fin min lilla kisse :)
Vad har du gjort i helgen då? :) kram

Svar: I helgen blev det en massa mys ^^ Själv då?
Emelie Hedqvist

Kajsa:

Ska se avsnittet typ nu, är lite nervös, kommer gråta sönder ! :/

Svar: Åh, det var precis var jag gjorde.. så himla sorgligt!
Emelie Hedqvist

Madeleine:

jag satt och grät floder

Svar: Ja men jag med!
Emelie Hedqvist

Elin:

Tack, allt bra?

Svar: Allt är bara bra, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Emelie:

Tyckte verkligen om honom!

Svar: Jag meeeed!
Emelie Hedqvist

C a s s i e :

sv: ja, jättekul! :D

stannade vid säsong 3, klarade inte av att se mer.. börjar nästan gråta av inlägget...

Svar: Ah, I see. Ja men eller hur!
Emelie Hedqvist

C a s s i e :

sv: ja, jättekul! :D

stannade vid säsong 3, klarade inte av att se mer.. börjar nästan gråta av inlägget...

Olivia Magnusson:

åh jag har inte tagit mig mod att se det avsnittet än.. så tragsikt♥♥

Svar: Du borde se det, för det var himla fint, men ack så sorgligt! ♥
Emelie Hedqvist

Emma:

Så sorgligt avsnitt!

Svar: Ja men eller hur!
Emelie Hedqvist

Amanda [SPONTAN]:

Har inte kollat på Glee sedan säsong två eller något sånt men håller ändå på att ladda ner det här avsnittet just nu. Började typ bara att gråta när jag såg den där gifen, stackars Lea <3

Svar: Ah, okej. Ja men eller hur, tycker så synd om henne♥
Emelie Hedqvist

Dana :

kollade nyss på den och jag kunde inte sluta gråta! kan inte fatta att han är borta :(

Svar: Det är helt overkligt! rip Cory♥
Emelie Hedqvist

B E A T R I C E J O H A N S S O N :

Såg det härrom kvällen och grät från första minuten till sista! Det är så fruktansvärt fint gjort hela avsnnitet!

sv: Tusen tack!:) Kramisar♥

Svar: Ja men visst gjorde man det! Superfint avsnitt♥
Emelie Hedqvist

Celine:

Mwhaaaah måste se den! Finns den på swefilmer eller var har du sett den?

Svar: Det tycker jag verkligen att du borde! Finns säkert där, men jag använder mig alltid av http://watchseries.lt/ då jag tittar på Glee :)
Emelie Hedqvist

sannas rum:

Jag är inte säker på att jag vågar kolla, man förstår ju att för Lea är det 100% äkta känslor...

Svar: Jag förstår, men det var ett himla fint avsnitt - värt att se, även om man gråter sig igenom allt.
Emelie Hedqvist

Vanessa:

Åh, slutade kolla på Glee vid säsong 3 så jag har missat en massa, hur skrev de in hans död i serien? :(

Svar: Ah, I see. Enligt mig var inte säsong 4 så suuuperbra. Dom hade ju först tänkt göra så att han dog av droger, precis som i verkligheten, men det kändes inte bra för någon. Så istället får man inte veta hur Finn Hudson dog utan avsnittet börjar 3 veckor efter hans död då alla bara minns honom. Jag tror att nån sa "istället för att sörja så minns vi".
Emelie Hedqvist

JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM:

Jag grät floder rakt igenom..

Svar: Jag med! ;(
Emelie Hedqvist

sannas rum:

Ja jag får nog stålsätta mig och bara kolla, lär bli jobbigt dock.

Svar: Verkligen supersorgligt avsnitt!
Emelie Hedqvist

Alma:

Har inte sett avsnittet, så tragiskt!
sv: åh, tack så mycket! :)

Svar: Du borde se det, så fint även fast det var sorgligt!
Emelie Hedqvist

My Cecilia Olsson:

Gud det var verkligen så jävla sorgligt! Skrev ett inlägg om det i min blogg också och vi ska prata lite om det i vår podcast imorgon!

Svar: Ja men eller hur! Jag ska kika in. (:
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: