Supernatural nails

Säsongspremiären av supernatural är imorgon i Amerika och jag tyckte att detta bör firas med en nageldesign. Min plan var egentligen att göra designen med tatueringar, men jag orkade inte börja med det, fast jag blev faktiskt nöjd med hur den här designen ser ut. 
Resultatet:
Tumme: Reaper trap 
Perfinger: Devil's trap 
Långfinger: Castiel's outfit 
Ringfingret: Angel banishing sign 
Lillfingret: Anti-possession
Maja ♥:

Naglarna blev jättecoola :D

- Aha, okej. Jag har bara lyssnat på Kissies & Petter08's innan och den var ganska bra + en till som jag inte mins, haha.

Svar: Åh tack du! :D
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as model ♥:

snyggt!! önskade jag var så grym :)

Svar: Så gullig du är, tack! :D
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

Läckert :D

sv: tusen tack :D
kramis♥

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Kajsa:

Snygga :)

Svar: Tack du :)
Emelie Hedqvist

FlizanLizan:

Sv: hehe aa :D

FlizanLizan:

Sv: hehe aa :D

malin:

coolt :D

-det var det ja! :)

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Josefine Anerland:

Men shit vad coolt, love it!

Svar: Åh tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Sara:

Snyggt! :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Sofie :

Haft en bra dag ?:)

Svar: Jodå, jag har haft en bra dag! Själv då? :)
Emelie Hedqvist

Milina:

Snyggt!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Jennifer-livet genom mitt objektiv:

Tack :)

Amanda [SPONTAN]:

Läckra! :)

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

åh så snyggt! älskar supernatural :D

Svar: Taaack! Jag med♥
Emelie Hedqvist

Kaffehörnan:

Vad snygga naglar

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Grymt! :D

Svar: Taaack :D
Emelie Hedqvist

Anneli:

Det blev ju bra!

Svar: Åh tack! :)
Emelie Hedqvist

Alma:

Så snygga, vad duktig du är ! :)
sv: Ja, det var gott! :D

Svar: Åh tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Lina:

Snygga naglar!

Svar: Men tack du! :D
Emelie Hedqvist

felicia:

fina :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Ella Stork:

snyggt!
sv: ja hihi! hoppas du får en fin fredag :)

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Malin:

coola:)

Svar: Åh tack! :)
Emelie Hedqvist

anna:

wow!

Svar: Åååh♥
Emelie Hedqvist

Sanna Johansson Bizzozero:

Himla coolt :) och fin blogg även! Kolla gärna in min blogg allt från träning/hälsa/kost/kärlek men även ett ungdomsliv :) Ha en fortsatt fin dag :)

Svar: Åh tack! Jag ska kika in på din blogg :D
Emelie Hedqvist

Liana:

GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD vad fina naglar! Du är så duktig!!!!

Svar: Åååh, tack du mycket :')
Emelie Hedqvist

Sanna Johansson Bizzozero:

Svar: Ja det var det verkligen, men ingen bra kombination ( alkohol & träning ) inget mer nu framöver :))) Ha en bra söndag!

Kommentera inlägget här: