Jag ser det snöar, jag ser det snöar

det var väl roligt hurra! Då blir det vinter, då blir det vinter
Precis som utlovat så föll det snö här i Luleå idag, dock väldigt lite och inget låg på marken väldigt länge. Men det var en perfekt ursäkt för att sätta på sig extra mycket stickat, dagens outfit bestod av stickad tröja, stickad halsduk och stickad mössa. Mys 
Skolan är väldigt chill atm. Spanska prov och kommunikationsredovisning nästa vecka, that's it. Jag passar därför på att se en hel del Grey's Anatomy, är bara på säsong 6, men I love it. 
Nu ska jag koka en kopp te, ta fram några nagellack och titta på film. Hoppas att alla har en bra dag
Nathalie:

mysigt med snö, får la hoppas att det inte kommer allt för mycket bara...(:

sv: tack så mycket :)

Svar: Även fast det snöat ganska mycket så har inte speciellt mycket lagt sig på marken, tack och lov för det ^^
Emelie Hedqvist

Liana:

sv: Kul att läsa din åsikt!! :) Ja men visst känner man sig glad? :D

Svar: Ja men verkligen (:
Emelie Hedqvist

Liana:

* Nöjd och glad menade jag förstås! ;)

Svar: Haha, I see ^^
Emelie Hedqvist

Ellen:

Visst har man längtat efter vintern? :D

Svar: Njae, är ett större fan av sommar. Vintern får gärna komma i december, hehe ^^
Emelie Hedqvist

Rebecca:

Snöar här också :P

Svar: Haha, inte så kul med snö i oktober om du frågar mig ^^
Emelie Hedqvist

B E A T R I C E J O H A N S S O N :

Jag längtar inte särskilt mycket tills snön kommer hit till Småland. Allt blir så blött och halt!:/

sv: tusen tack:) kramisar♥

Svar: Usch, inge kul!
Emelie Hedqvist

Emelie Petersson:

Åh, så mysigt med snö :-)

Sv: Tack snälla du :-)

Svar: Fördrar när snön kommer lite senare på året, men det är härligt när snön gör att ljusare ^^
Emelie Hedqvist

Milina:

Snön har inte kommit hit än i alla fall... (Tack och lov)

Svar: Avis, haha, vill ha sommar forever, inte snö i oktober ^^
Emelie Hedqvist

Anneli:

Fick också snö igår men den låg kvar en stund sen försvann den mot eftermiddagen! Den kan komma i december igen! Passade på att se Breaking dawn part 1 igår!

Svar: Det har snöat lite gran i 3 dagar här nu, ett liiitet täcke ligger kvar men skulle gärna vänta med snö, haha. Åååh, va kul! :)
Emelie Hedqvist

Lotta:

Sv: Jaa, det var de verkligen :) och gud va konstigt att det snöar!! Vart bor du? :)

Svar: Men eller hur, och den är fortfarande kvar. Jag bor i Luleå :)
Emelie Hedqvist

Moa:

Åh vad fint! Jag älskar verkligen snön :) Kommer trivas så bra i Luleå!!

SV: tack så mycket :D jag blev verkligen så glad när jag hörde "godkänd", det är verkligen obeskrivligt :)

Svar: Önskar bara att snön kunde komma liiite senare ^^ Ska du flytta hit eller? ^^
Emelie Hedqvist

fannie:

sv hhihi tack :]
hoppas du får en bra helg! kram

Svar: Tack desamma! :D
Emelie Hedqvist

emilia:

Super härlig blogg du har <3

Svar: Åh tack snälla ♥
Emelie Hedqvist

Malin Bengtsson:

Åh gud! Jag hade inte tyckt om om det snöade nere hos mig redan ^.^

Svar: Nä, snö ska inte komma så här tidigt ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: