I Think I'm Gonna Like It Here

Yääääy! Supernatural är här med säsong 9 och jag är så lycklig. 
Jag älskade första avsnittet och är helt säker på att jag kommer älska resten av avsnitten denna säsong. Dock är jag väldigt orolig över faktumet att ängeln Ezekiel egentligen skulle kunna vara Lucifer(ni vet tjafset om änglar och blood lines), det hjälper inte att nästa avsnitt heter 'Devil may care'. 
Någon av mina läsare som också tittar på supernatural? (:
cwnetwork:

Supernatural season 9 premiere is now!
MADDISENJ.SE:

Det har jag faktiskt itne sett

Svar: Jaså inte? Riktigt bra serie!
Emelie Hedqvist

Madeleine:

jag kollar inte men har funderat på att börja kolla

Svar: Då tycker jag att du ska börja kolla på det, man ångrar sig inte ^^
Emelie Hedqvist

Rebecca:

kul :)

Svar: Verkligen :)
Emelie Hedqvist

♥ Elsa ♥:

Svar: Supergott, allt bra med dig idag? :)

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

sanna♦:

jag älskar supernatural<33

Svar: Åh, jag med ♥
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as model ♥:

Så bra!! :D

Svar: Eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Maja ♥:

En kompis till mig älskar "super natural" men det är inget för mig, hehe. Har i och för sig inte testat men tror inte jag skulle gilla det...

- Taack, jag gillar det också! :D

Svar: Ah, I see. Dom som inte gillar övernaturliga varelser gillar nog inte serien ^^
Emelie Hedqvist

Amanda [SPONTAN]:

Har blivit rekommenderad att kolla på den serien så många gånger nu så det kanske är dags att faktiskt kolla på den också ^^

Svar: Haha, tycker verkligen att du borde börja kolla på den ^^
Emelie Hedqvist

-A:

Bra serie.

-A:

Bra serie.

Svar: Verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as model ♥:

jag ser inte på den, men kanske kommer göra det :)

Svar: Det tycker jag verkligen att du borde göra ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: