I Know What You Did Last Summer

Jaha, då var säsong 5 av the vampire diaries här och jag kunde inte sakna de tidigare säsongerna mer. 
Jag har pratat om det här förut, tvd är inte så bra längre enligt mig. Men jag kan inte sluta titta, måste liksom se vad dom hittar på här näst. 
Säsong 5 hade inte en bra säsongsstart enligt mig, jag fångades inte av många scener. Men jag älskar att Jeremy är tillbaka eftersom han är en av mina favoriter. 
Någon av mina läsare som tittar på TVD och vad tycker ni om början på denna säsong?
image
Daniella:

Tack så mycket du! :)

Maja ♥:

Jag kollar lite på TVD men har precis börjat så jag är bara på andra säsongen men jag gillar den :) Jag följer mest PLL, den är väldigt bra!! Har du sett den? :)

- Ja, det är roligt! Jag har inte lyssnat så mycket på podcasts men det är lite mysigt att göra det, som radio utan musik, hehe ;) Vilka har du lyssnat på?

Svar: Ah, I see. Det 2 första säsongerna är awesome♥ Åh PLL! Har sett alla avsnitt, 3 gånger minst. Kan inte få nog av serien.
Emelie Hedqvist

Anneli:

Kollade första 2 säsongerna men sen har jag slutat. Har väl inte fastnat så mycket för det längre. Var bra de första 2 säsongerna. Men inget slår ju Damon!

Svar: Ah, de 2 första säsongerna var guld! Älskar dom♥ Beundrar folk som kan sluta se serier, haha. Nädu, jag är lite less på Damon, enligt mig är han lite jobbig - och allt Delena, nej tack.
Emelie Hedqvist

aschmanda:

Vampire diaries var ju skit bra! :) Hoppas inte du har missat The Originals, dem har ju en egen serie nu ;)

sv: Lycka till :)

Svar: Har verkligen inte missat det.. Nytt avsnitt imorgon och jag är nog inte så taggad även fast jag älskar Klaus och Elijah, men jag står inte ut med hybridbarnet, lol.
Emelie Hedqvist

Josephine:

Sv; Ja :D

Hamdi ':

Älskar TVD, men de första säsongerna är nog fortfarande bättre...
sv: Tack så himla mycket :)

Svar: Ja men eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Elin:

allt bra?

Svar: Allt är bara bra, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Amanda [SPONTAN]:

Har svårt att tro att någon scen kommer vara mer episk än den mellan Damon och Elena i säsongsavslutningen på säson 4! Har sett den minst femtioelva gånger! Tycker ändå att första avsnittet på femman var helt okej men hoppas på förbättring! :)

Svar: Även fast jag inte gillar Delena så gillade jag den scenen, den var fin. :)
Emelie Hedqvist

Milina:

Nice!

Svar: Jodå!
Emelie Hedqvist

sofie :

sv: ja visst är den :D

haft en bra dag?

Svar: Jodå, jag har haft en bra dag, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Julia Sager:

vill du bli veckans blogg? kika in på min blogg och var med och tävla, kram! ♥

Svar: Ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Nelly:

Älskar TVD :3

Svar: Bra serie, ibland, haha ^^ De tidigare säsongerna är guld!
Emelie Hedqvist

Emma:

Håller med dig, det är inte lika bra längre. De 2 första säsongerna gillade jag det men nu ser jag bara för att som du sa, veta vad som kommer hända :)

Svar: Härligt att höra att det finns fler som tycker som mig ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: