Höstlov♥

YÄÄÄÄY! Det är höstlov och gissa vem som är lycklig? That's right - me. 
Dels är jag lycklig för mitt alarm inte kommer att ringa på över en vecka, dels för att jag fått min väldigt efterlängtade tröja (ni vet den här) och dels för att det bara är endast drygt en vecka kvar till Stockholm. 
Nä, nu ska jag gå och inleda mitt höstlov med en filmkväll. Hoppas att alla mina fina läsare har det bra♥
Jag gillade mitt hår idag, innan regnet förstörde det, haha. 
Elin:

Vad har du för mål och planer inför veckan?

Svar: Inget speciellt, bara plugga och mysa. Själv?
Emelie Hedqvist

Nelly:

Vad härligt med lov :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Vanessa:

Åh, vad härligt med höstlov! Måste även säga att jag är lite avis på din nagellacks-kollektion! :)

Svar: Superhärligt! Haha, kan förstå det ^^
Emelie Hedqvist

fannie karlsson:

sv: ja verkligen :) hoppas du också haft en bra helg :) kram
gillar din nagellacks kollektion ;)

Svar: Man tackar :)
Emelie Hedqvist

Sarah Persson:

Färgen på ditt hår är så fint!

Svar: Åh tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Linda ♥:

Hoppas att du får en skönt höstlov =)

Svar: Man tackar :)
Emelie Hedqvist

elin wahlberg:

så fin hårfärg :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Sarah:

Va skönt me lov :)

Svar: Oja! :D
Emelie Hedqvist

Fanny:

du har väldigt fint hår faktiskt! :)
kram

Svar: Åh tack! Kram
Emelie Hedqvist

Anneli:

Höstlov var länge sedan jag hade!
Regn brukar kunna förstöra håret ibland....!

Svar: Haha, jag kommer nog att sakna höstloven då jag inte får ha dom nå mer ^^
Skoja inte! Mitt hår hatar regn, hehe.
Emelie Hedqvist

Linnéa :

Jag är så avundsjuk på alla med höstlov!

Svar: Hehe, det kan jag förstå ^^
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Fint hår!
Svar: Kul att du gillar det! :)

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

aschmanda:

Skönt med lov! :D


sv: Taack kära du :) !

Svar: Ja men verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: