Grave New World

Yäy för PLL och deras halloween avsnitt! Dom är alltid så awesome, i år var verkligen inget undantag. Det här avsnittet är nog ett av mina favoritavsnitt ever. 
Vad som verkligen suger är att vi nu måste vänta till 7:e januari för att få se nästa avsnitt, oj som jag längtar till det! Dom har spoilat att det är då man ska få sina svar om Ezra. 
Någon av mina läsare som också älskade PLL's halloween avsnitt?
jonna:

jadå, det va den :)
allt bra med dig idag? :)

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Caroline Blomberg:

åh det var ju så sjukt bra!

Svar: Jaa men eller hur! :D
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Har inte sett den faktiskt! Tittade fram till säsong 3 tror jag, sen tröttnade jag... :/

Svar: Jaså inte? Tröttnar verkligen aldrig på denna serie :)
Emelie Hedqvist

benedit ♥:

följer faktiskt inte den serien :P

sv; hihi jaa :D

Svar: Jaså inte? Åh den är så bra :)
Emelie Hedqvist

anniepiie:

Jag har bara sett till hela säsong 3. :P hur många säsonger är den uppe i nu!?? :) kram

Svar: Jaha okej ^^ Nu är dom i mitten av säsong 4, kram!
Emelie Hedqvist

Becka [fotoblogg]:

Åh, får kolla in. hihi.
sv: Åh, håller med, älskar antikt kuriosa. Tack så väldans mycket för din fina kommentar kära du!

Svar: Gör så :D
Emelie Hedqvist

Ella Stork:

sv: tack så mycket vad glad jag blir hihi :) hoppas allt är bra med dig, kram!

Svar: Tack desamma, kram!
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as model ♥:

älskar serien :)

Svar: Jag meeed :D
Emelie Hedqvist

Maja❤:

Har inte hunnit se det än men var kollar du? Jag hittar inte senaste avsnittet, är det 13? :D

- Jag har inte läst boken men jag kan nog tänka mig att den är bra för filmen är grym, verkligen ett tips! ;)

Svar: Förlåt mig för så sent svar, jag kollar här: free-tv-video-online.me/ Precis, senaste avsnittet var 13.
Emelie Hedqvist

Emma:

Underbart avsnitt! ^.^

Svar: Ja men eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Amanda [SPONTAN]:

Känner att jag verkligen missat något genom att inte följa den serien!

Svar: Det tycker jag verkligen att du har, haha, underbar serie! :)
Emelie Hedqvist

Johanna - träning & vardag :

Jag älskade det och samtidigt inte tyckte om det. Hade hoppas på mera svar men det är faktiskt nog en av mina favoritavsnitt av hela serien & det bästa halloween avsnittet :D

Svar: Men jag kan hålla med dig där. Även om jag älskar att det alltid är nya mysterium så skulle det vara skönt att, en gång för alla, få ett avsnitt där man bara fick svar och inga nya frågor ^^
Emelie Hedqvist

B E A T R I C E J O H A N S S O N :

Jag älskar PLL och blev överlycklig när jag såg att Ali levde!:D

sv: Tusen tack!:) Kramisar♥

Svar: Samma här :')
Emelie Hedqvist

ellenfelixson:

va ju bara för bra! längtar sjukt mycket till januari :)

Svar: Jag håller med, kan knappt vänta!
Emelie Hedqvist

Sabina:

sv: Jaa supergott :D

Åh håller med, avsnittet var verkligen hur bra som helst! Längtar ihjäl mig haha :)

Svar: Iiiih, samma här :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: