Down the Rabbit Hole

Idag har spin-off serien Once upon a time in Wonderland börjat. Jag gillar ouat och hade ganska höga förväntingar på denna serie. Och jag är inte besviken! Det är en härlig version av Alice in Wonderland. Värd att titta på, och det spelar inte sån stor ifall man inte sett once upon a time innan. 
Tänker någon av mina läsare också titta på ouat in Wonderland
Sara Ekman:

Den måste jag se :)

Svar: Det tycker jag verkligen att du borde göra :D
Emelie Hedqvist

Ella Stork:

var gärna med i veckans blogg! kram på dig :)

Svar: Jag ska kika in, kram!
Emelie Hedqvist

aschmanda:

Riktigt bra serie! :)

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Lotta:

Sv: Inte jag heller :) Dessutom tror jag att man blir mer taggad på att träna när man har snygga träningskläder :D

Svar: Jag tror också det ^^
Emelie Hedqvist

Jennifer Nilsson:

snygg blogg!
kika gärna in i min kram

Svar: Tack! Jag ska kika in :)
Emelie Hedqvist

Hamdi ':

sv: det är det!!! Nackdelen är att jag kollar på så himla många serier :(

Svar: Ah, samma här.. hinner knapp med i alla just nu, haha ^^
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

Åh jag som älskar alice i underlandet, ska nog minsann kika in denna :D

sv: tusen tack :D
kramis ♥

Svar: Alice i underlandet är verkligen fantastiskt :) Låter härligt!
Emelie Hedqvist

Maja ♥:

Vad betyder spinoff serie? Haha
Jag kommer nog inte kolla på den, har fullt sjå med "The Vampire diaries" och "Pretty little liars", hehe. Kollar du på några fler serier?

- aa, riktigt mys morgon som toppades med sunday brunch här hemma! :D

Svar: Spin-off serie, hur ska man förklara det. Men du ser ju på pll, då har du säkert hört talas om Ravenswood, eller sett den förra Pretty Dirty Secrets, båda dom är spin-off serier. Eller tvd's egna spin-off, the originals. Jag antar att man kan säga att spin-off serier är en serie som har grund i en annan serie. Haha, bäst förklaring eller vad?! ;D
Jag kollar på allt för många serier, haha, du hittar alla under min kategori "tv-serier".
Emelie Hedqvist

Emma:

Jag gillade också första avsnittet ^^

Svar: Härligt att höra :D
Emelie Hedqvist

Anneli:

När och vilken kanal går det på i Sverige?

Svar: Once upon a time sänds på femman, brukar vara måndagar, klockan 20.00, tror jag. Men dom har uppehåll. Och jag vet faktiskt inte om Sverige kommer sända ouat in wonderland.
Emelie Hedqvist

JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM:

jag gillar verkligen once upon a time! men har inte tid att titta på fler serier nu.. haha ;)

Svar: Det är en sån bra serie! Ah, förstår.. jag sitter själv i den sitsen ^^
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Vad är det för serie? :o

Svar: Once upon a time är en serie där alla sagofigurer lever i den mänskliga värden på grund av en förbannelse - det är en supergullig serie! Men missförstå mig inte, det är inte bara gulligull och happy endings, nej nej. :) Sevärd, helt klart.
Emelie Hedqvist

Milina:

Den har jag missat :)

Svar: Riktigt bra faktiskt! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: