Camouflage nails

När jag målar naglarna mitt i veckan väljer jag nästan alltid en design som är väldigt lätt att göra. Därför valde jag att göra en superenkel kamouflage design denna gång. Inte det snyggaste jag någonsin gjort, men nu kan jag bocka av det från listan med förfrågningar av nageldesigns. ^^
Resultatet: 
Nelly:

Tycker dom blev häftiga! :)

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

linah brown:

favoriiit!!<3

Svar: Åh :')
Emelie Hedqvist

Maja ♥:

Coola naglar :)

- Ja, du borde testa det!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

tack så mycket :D

Tindra - livet:

Va fina!:) Du är super duktig ju!:)))

Svar: Tack så myyycket!
Emelie Hedqvist

Emelie Petersson:

Åh, såå coolt :-)

Sv: Åh, tack snälla du :-)

Svar: Åh tack du!
Emelie Hedqvist

Ellen:

Coola! :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Milina:

Häftigt :)

Svar: Tack du :)
Emelie Hedqvist

anna:

riktigt snygga naglar! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Elena :

Roligare att göra nåt annorlunda med naglarna :)

Svar: Ja men precis ^^
Emelie Hedqvist

Dana :

coola!

Svar: Tackar (:
Emelie Hedqvist

Sofie:

Ååååh vad snygga! Kan du inte ta en bild utan nagellack så man får se hur dina naglar ser ut? :)

Svar: Taack du! Ja men jag kanske gör det nån gång :D Håll utkik!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: