2013-10-05

Denna lördag har mest bestått av filmredigerande. Hanna, Jenny och Vendela kom förbi och vi lekte redigerare. Slutresultatet blev ett mästervärk - Academy Awards here we come. Filmen är ett spanska arbete som vi dessvärre måste visa inför hela spanska klassen, det lär ju bli.. kul. 
Kvällen tänker jag spendera med några Grey's avsnitt och en skål med hallon. Mys
20/10 2012.
sandija-döv-adopterad-fotografi:

Dagens blogg hos min blogg
Vill du synas i min blogg och få del av mina + 500 läsare?
Anmäl dig och skriv " jag är med "

Jag ber om ursäkt om jag stör dig om du är inte intresserad för det. Kram!

Svar: Jag ska kika in :D
Emelie Hedqvist

Ella Stork:

härlig bild!

Svar: Tackar!
Emelie Hedqvist

Emma:

Grey's, bästa serien! :)

Svar: Riktigt bra! Har dock bara hunnit till säsong 5, men jag är så taggad på att se resten (:
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Fin bild :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Rebecca:

va kul ^^

Svar: Verkligen :)
Emelie Hedqvist

irma:

Hej!
kika gärna in på min blogg om frisör livet. Här kan du läsa om allt ifrån hårvårds tips och produkter till härliga höstuppsättningar och nya trender!

Välkommen!

Svar: Jag ska kika in!
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Nice! Lägg gärna upp på bloggen sen! :D

Svar: Tack så mycket!

Svar: Haha, får se om det händer ^^
Emelie Hedqvist

Nelly:

Det låter som en bra dag :)

Svar: Det var en riktigt bra dag :)
Emelie Hedqvist

Madeleine:

mys bild!

Svar: Man tackar ^^
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

läcker bild :D

sv: åh tusen tack :D
kramis♥

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Beaa:

Vilken härlig bild! :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: