02-10-12

Ja jag kan ju verklgen inte klaga över mina skoldagar. Idag hade jag bara en lektion, började 11.15 och slutade 12.30. Extra mycket tid att plugga tänker lärarna, men jag använder min extra fritid åt att se serier och bara göra inget alls. Perfekt! 
Nä men jag borde nog ta och plugga spanska och leka duktig. 
Hoppas att alla mina söta läsare har en bra dag
I måndags. 
Malin:

skönt med så kort skoldag!

Svar: Ja men eller hur!
Emelie Hedqvist

Hamdi ':

Min kompis skulle älska t-shirten!
sv: Tack detsamma :)

Svar: Visst är den härlig, hehe?
Emelie Hedqvist

Louise:

nice tröja :)!

Svar: Hehe, tackar :D
Emelie Hedqvist

Rihannshost:

fin du är! :)

Svar: Tack du!
Emelie Hedqvist

Erica :

Jätte fin bild :)

Svar: Åh tack♥
Emelie Hedqvist

Isabelle:

Gud så skönt!

Svar: Ja men verkligen! :)
Emelie Hedqvist

lina:

fin bild:)

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

caroline:

Härligt med korta skoldagar! :)

Svar: Ja men verkligen :)
Emelie Hedqvist

Nathalie:

sv: tack så himla mycket :) har du haft en bra vecka hittills? :)

Svar: Min vecka är bara bra, hur är din hittills? (:
Emelie Hedqvist

Angelica:

Snygg tröja!

SV; Kanske inte de roligaste inköpen egentligen, men nödvändiga :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Fanny:

vad händer ihelg då? :)
kram

Svar: Under helgen blev det kompishäng och pluggande. Vad gjorde du under helgen?
Emelie Hedqvist

Jessica:

fin Bild. kram :D

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Matilda:

Nu är VECKANS BLOGG avslutad!! Gä gärna in och kolla om just DU vann! Startar tyvärr inte en ny omgång utan att det kommer en ny tävling nästa vecka, så håll koll!! :)
Kram Matilda

Nelly:

Det låter som en härlig dag :)

Svar: Det var de också :)
Emelie Hedqvist

sanna:

gu va fin and I love your t-shirt;)

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

Daniella:

Du kan numera hitta och läsa min blogg på http://scenbloggen.se/daniellabook. Så kommentera där!
Hoppas allt är bra med dig?! :)

Svar: Ska kika in där! Tack desamma (:
Emelie Hedqvist

Erica :

fin bild :)

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

FrökenTV, bloggen om tv och film:

snygg tröja

Svar: Tack du! :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: