The Hunger Games Night

Okej, japp, detta händer faktiskt. Just nu sitter jag förmodligen full av förväntningar i en biosalong och väntar på att första hunger games filmen ska börja och sen sluta så att jag äntligen kan få se catching fire! Jag har väntat på den här filmen sedan mars 2012 och det var allt på tiden att den kom ut nu alltså. 
 
"Katniss Everdeen and Peeta Mellark become targets of the Capitol after their victory in the 74th Hunger Games sparks a rebellion in the Districts of Panem." - IMDb
Helt klart min favorit-trailer. Så fin och så episk. 
olivia ♡ - mode, foto & vardag.:

såå fin blogg du har!

-Lust med ett bloglovin byte? kram

Svar: Man tackar :) Tyvärr använder jag mig inte av bloglovin.
Emelie Hedqvist

elin:

VISST VAR DEN BRAAAAA :D Helt upp till mina förväntningar och tusen gånger bättre än första filmen! :)

Svar: Jaaaaaa! helt klart bättre än första ^^
Emelie Hedqvist

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Vill också se! Fast har inte sett den första än... Haha!

Svar: Den är så bra, helt klart värd att se :)
Emelie Hedqvist

Fanny:

åh så roligt! ;D
kram

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Hanna:

åh vill också se filmen :(

Svar: Den är sååå bra :D
Emelie Hedqvist

Ellen:

Åh den är så sjukt bra! :D

Svar: Visst är den! :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Jag ska se den ikväll :)

Svar: Va kul! Vad tyckte du? :)
Emelie Hedqvist

Johanna - A dream as a model ♥:

såg filmen på bio :D

Svar: Va kul! :D
Emelie Hedqvist

Marlene S.R:

den va såå bra!

- ja:D

Svar: Ja men eller hur :D
Emelie Hedqvist

Nelly:

Catching Fire är så otroligt bra! ^^ Deprimerande att det återigen är 1 år kvar tills nästa film :c Och sen så har dom tydligen planer på att dela upp Mockingjay i två delar..!

Svar: Visst var den! Väntan suger verkligen. Ja precis, mockingjay part 1 och part 2 - vilket gör mig glad, mer film åt folket ;D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: