Stockholm 2013

Fredag den 1/11 for jag och Jenny ner till Stockholm, kom hem i måndags. 
Hur som helst, vi hade det bra där nere - vi hann bränna pengar på stan, dricka mumsig chai latte på espresso house, shoppa lite mer, virra på tunnelbanor, se Bruno Mars live och spendera ytterligare lite mer pengar. Höjdpunkten var självfallet Bruno konserten, åh så underbar den människan är♥ Och för att vara ärlig så spenderade jag inte allt för mycket pengar.. tror jag. Ett shopping inlägg kommer upp snart! Nåväl, en bra helg i huvudstaden, nu kan vi glo på några bilder därifrån:
Dags att börja längta till nästa Stockholms tripp - kan det bli juni snart eller? 
Olivia Magnusson:

åh vad roligt de måste ha varit!!

sv: hihi,taack :D
kramis ♥

Svar: Superroligt, verkligen!
Emelie Hedqvist

paulina:

ser ut som en mysig dag!

Svar: Supermysigt var det :)
Emelie Hedqvist

Olivia:

Vad kul! Allt bra? :) kram

Svar: Verkligen! Allt är bara bra, själv då? Kram!
Emelie Hedqvist

Emelie:

Fina bilder!
- Jag med! :)

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

sannas rum:

Åh gud så roligt, och vad fina bilder. Hoppas kunna åka till Stockholm snart, jag också :)

Svar: Riktigt roligt! Tack :) Låter härligt.
Emelie Hedqvist

Boel:

Låter härligt :D

Sv: Men visst är det!? :D

Svar: Det var riktigt härligt! :D
Emelie Hedqvist

aschmanda:

Ser ut som ni hade kul :)


sv: Hehe tack, tycker med de! :)

Svar: Oja, det hade vi :D
Emelie Hedqvist

Madeleine:

va mycket fint du köpt!

Svar: Man tackar ^^
Emelie Hedqvist

Elin:

Inte mer än skola och träning, du då?

Svar: Typ samma här ^^
Emelie Hedqvist

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

sv; ja dom är ju hur gulliga som helst! ♥

Nelly:

Det låter som en härlig helg :)

Svar: Det var riktigt härligt! :)
Emelie Hedqvist

linnea:

åh vad fina bilder! älskade stockholm

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

elin:

åh önskar jag inte bodde i stockholm så man kunde åka dit på shoppingresor :) är ju inte så speciellt för mig haha.

Svar: Haha, det brukar vara så, det är ju aldrig något speciellt för mig att gå på stan i min egna stad ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: