Re-reading catching fire

Med ynka 5 dagar kvar till the hunger games night, som jag självfallet ska gå på, så har jag nu börjat läsa om fatta eld. Det var ett tag sedan sist så jag har hunnit glömma en hel del! Man kommer ju ihåg de stora sakerna, men jag vill komma ihåg allt inför filmen. Även fast jag troligen kommer bli lite extra sur när dom tar bort nå då, som Bonnie och Twill - unforgivable. 
Nåväl, nu ska jag gå och mysa med min bok och en stor kopp te. Hoppas att alla har det bra
Nelly:

Älskar hungerspelen ^^

Svar: Underbar trilogi!
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra - en musikblogg:

nice!

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

anna:

måste också läsa den!

Svar: Låter som en bra plan :)
Emelie Hedqvist

B E A T R I C E J O H A N S S O N :

Jag ska se filmen innan jag läser boken:)

sv: hihi, tack så mycket:) Kramisar♥

Svar: Spännande ^^
Emelie Hedqvist

Anna:

Åh vill också läsa den men skulle ta hundra år haha fastnar sällan i böcker ;)

Svar: Du borde läsa den, det är så värt det :D
Emelie Hedqvist

Malin:

mysigt!

Svar: Verkligen! :D
Emelie Hedqvist

Malin Aurora:

Åh<3

Svar: :')
Emelie Hedqvist

Emelie:

Underbar bok! Ska bli kul att se filmen ^^

Svar: Jag håller med dig! Älskade filmen :)
Emelie Hedqvist

-A:

Aldrig läst den boken.

-A:

Aldrig läst den boken.

Svar: Jaså inte? Så bra bok!
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

Åh nu har jag ju sett catching fire så ska läsa den :D

sv: ihih,tack :D
kramis♥

Svar: Va kul! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: