Det luktar jul

Gick förbi the body shop idag och jag kunde inte låta bli att köpa någon juldofter. Ååh, dom luktar så himla underbart. Jag fick med mig en vanilj hand lotion och en tranbärs parfym - dom lär vara slut långt innan jul, hehe. 
Var nära på att köpa hem en pepparkaka body butter också, men jag insåg att jag har för mycket sånt och bör inte lagra på med allt för mycket. 
125 kr för parfymen och 150 kr för hand lotionen :)
Maja ❤️:

- Haha, nej.. Det är jättejobbigt, haha

Sarah Persson:

Åh älskar de där lukterna, har de i body lotions" underbara :D

Svar: Ja men eller huuuur!
Emelie Hedqvist

sannas rum:

Åh muuums, blir väldigt sugen på att ta en tripp till TBS nu ;D

Svar: Låter som en bra plan ;)
Emelie Hedqvist

Milina Salihodzic:

Nice! :)

Svar: Ja men verkligen!
Emelie Hedqvist

LORISSA LOVEBOMB:

sv: Jaa, åh, nu längtar jag tills jag fyller år :D

♫♪ sandra - en musikblogg:

nice!

Svar: Eller hur :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

vilka härliga produkter :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Elin:

Vad doftar den röda?

Svar: Tranbär<3<3<3
Emelie Hedqvist

elin:

Låter underbart, tack för tipsen! :)

Svar: Haha, no problem ^^
Emelie Hedqvist

Emelie:

Åh dom där luktar underbart!

sv: det var en riktigt bra dag :D

Svar: Ja men visst gör dom!
Emelie Hedqvist

Elina:

Ååååh.... Så synd att vi inte har body shop i min hemstad!

Svar: Åh, va tråkigt!
Emelie Hedqvist

jonna:

åh, jag får nog ta mig en runda till body shop också :) hehe.

Svar: Haha, låter som en awesome plan! :)
Emelie Hedqvist

F R I D A - M A R I A :

Ååh, dom doftar såå gott!

Svar: Ja men visst gör dom! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: