Demi Lovato nails

Jag älskar allt med Demi Lovato - hennes stil, hennes personlighet, hennes musik, hennes serier och hennes superfina naglar! Tidigare under veckan la hon upp en bild på en väldigt fin och enkel design som fångade mina ögon och jag var helt enkelt tvungen att göra en egen version av den. 
Resultatet: 
Se Demi's naglar här
Linnéa :

Det blev jätte snyggt!

Svar: Åh taack :D
Emelie Hedqvist

Isabelle:

Såå snyggt♥♥

Svar: Tack snälla♥
Emelie Hedqvist

Nelly:

Lika tjusigt som vanligt! :)

Svar: Åh taaaack :D
Emelie Hedqvist

Vanessa:

Jättefina! Får jag fråga om de är dina riktiga? Försöker nämligen få mina att bli sådär jättelånga, men de går av jämt :(

Svar: Tack! Jodå, dom är riktiga :) Har du provat stärkande lack, fungerade jättebra för mig!
Emelie Hedqvist

Lara&Lucy^^:

fina dem är :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Lotta:

Sv: Jaa, det är alltid roligt ju! :) och superfina naglar! Du är så himla duktig :)

Svar: Tack så himla mycket :)
Emelie Hedqvist

lina:

så fina naglar:)

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra - en musikblogg:

snyggt!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

sv: taaaack :)

Emelie:

sv: taaaack :)

Kajsa Johansson:

Wow! Vilka läckra naglar!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Maja ♥:

Så snygga! :)

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: