Catching Fire nails

IMORGON ÄR DET HUNGER GAMES NIGHT!
Åh som jag har längtat efter detta. Och om ni känner mig rätt så kunde ni nog lista ut att det skulle dyka upp en sån här design inför premiären av catching fire. Här är resultatet av gårdagens nagelpyssel:
Mags, Finnick, Katniss, Peeta, Johanna
Gloss, Cashmere, Beetee, Wiress, Enobaria 
LORISSA LOVEBOMB:

wooow, så häftigt :D Jag älskar böckerna men har fortfarande inte sett filmerna...

Svar: Åh tack så mycket! Jaså inte?
Emelie Hedqvist

MATILDA:

fräckt!

Svar: Man tackar :)
Emelie Hedqvist

Jasmine Lundvall:

Snyggt! jag tror att jag ska se filmen imorgon eller ikväll..

Svar: Tack! Låter härligt :D
Emelie Hedqvist

Anna:

Wow haha vilka naglar! ♡

Svar: Åh, taack :D
Emelie Hedqvist

Josefine Anerland:

Haha gud vilken rolig idé!

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Sanna Andersson:

shit va coolt !
så jävla snyggt och fixa till naglarna så =)
Vad tyckte du om filmen ? jag ska gå iväg och kolla på den idag tillsammans med min familj

Svar: Åh tack så himla mycket! Jag gillade verkligen filmen! Vad tyckte du? :D
Emelie Hedqvist

linda:

jätte fint

Svar: Åh tack :)
Emelie Hedqvist

Saandrafoto:

Catching fire är så himla bra!!
Hej ha en bra söndag! ❤️

Svar: Ja men visst är den! :D
Emelie Hedqvist

Malin:

Åh gud, vilka snygga naglar!:D

Svar: Åh tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Celine:

Så coola naglar!

- Förstår det! Sjukt underbar stad är det! :)

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Fanny:

Snyggt! :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: