12 days of hunger games nails - District 2

Jag kommer arbeta mig igenom distrikten i nummerordning, så idag tolkar jag distrikt 2.

För att åstadkomma Covergirls version behöver du ett svart, ett silver och ett silverglittrigt nagellack. Med dessa kan du skapa en slarvig ombre effekt. 

Distrikt 2 - Murvärk 

Kända deltagare: Cato, Clove, Brutus, Enobaria, Lyme

Johanna - A dream as model ♥:

snyggt :D

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Sarah:

Shiiit va långa naglar, men snygga!
Hur går det att ha sådana? Mina bara går av haha

Svar: Haha, tack! För mig går det super, har haft den här längden så länge och mina naglar är ganska "starka" ^^
Emelie Hedqvist

Madeleine Jonsson:

Galet snygga naglar!!

Svar: Åh tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Marlene S.R:

coolt!:)

- haha tack:)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Ellen:

Snygga! :D

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Ella Stork:

sjuuukt fint!

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

anniepiie:

Riktigt snyggt! :D Gillar färgkombinationen! :)

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Malin Johansson:

Va snyggt! ;D Äre dina riktiga naglar? :)

*svar:* Ja det är gott :D

Svar: Taack! Jo, det är mina riktiga naglar :D
Emelie Hedqvist

♡ Hanna Andersson ♡:

Sv: Ja verkligen. Filmen väcker så starka känslor (i alla fall för mig haha) i och med att händelsen är verklig...

Svar: Ja men samma här!
Emelie Hedqvist

Emelie:

Åh va fint!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

olivia magnusson - drömmen mot att bli fotograf:

såå fina!

sv: åh tack :D
kramis ♥

Svar: Ååh, tack! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: