12 days of hunger games nails - District 12

Sista designen nu och jag måste säga att det känns lite skönt. Att måla sina naglar varje dag är nog inget jag kommer göra om, visst det har varit kul - men jag hinner inte riktigt uppskatta vad jag gjort. Så nu ska jag hålla mig till en eller två designs per vecka! 
Till distrikt 12 designen fick jag använda mig mycket av mina härliga dotting tools, vilket uppskattas. Här är den sista 12 days of hunger games nails designen: 
Distrikt 12 - Kol 
Kända deltagare - Haymitch Abernathy, Peeta Mellark, Katniss Everdeen 
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

sv; gör det! det är en jättebra serie med många skratt och MÅNGA tårar. usch så jag har gråtit till doctor who.

Vad coolt det där med naglarna! satt och kollade igenom alla, asnajs! :D

Svar: Åh tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Tigerhonan:

Tack, det är riktigt mysigt vill jag lova!

sanna♦:

grymt snyggt och duktig du är!
bloglovinbyte?

Svar: Tack snälla! :D
Emelie Hedqvist

Himeko:

Snygga :)
SV: Tack ^^

Svar: Man tackar :)
Emelie Hedqvist

Malin Johansson - Hobbyfotograf:

Sjukt snygga naglar! :D

*svar:* Ja ^^ Tack, fast det är inte min katt :)

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Boel:

Så snyggt! :D

Sv: Ja, det har det varit :)

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

lina:

så snygga:)

Svar: Åh tack! :D
Emelie Hedqvist

♡ Hanna Andersson ♡:

Riktigt snygga!

Sv: Tack, nej det gick inte alls bra... Vi förlorade stort :(

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Tess:

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Olivia Magnusson:

Gud va duktig du är!

sv: så bra :D
kramis♥

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

sannas rum:

Sjukt snyggt, du är himla duktig :)

Svar: Åh tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: