12 days of hunger games nails - District 10

Det börjar gå mot slutet nu, redan distrikt 10. Enligt mig skulle denna design även funka som en Ravenswood design, då i deras trailer faller det svarta fjädrar. That's right - fjädrar. Första gången som jag målar det och fy så kul det var! Det här är helt klart något jag kommer prova på igen. Tänk att jag varit lite rädd för denna teknik, trodde att jag inte skulle klara av det, men jag hade i alla fall lite fel - eller vad säger ni? 
Distrikt 10 - Boskap 
Kända deltagare - Inga kända deltagare, men Dalton kommer från distrikt 10. 
 
MATILDA:

snyggt!

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Tigerhonan:

Det gick inte så bra, men det är bara att ta nya tag :)

Svar: Va tråkigt att höra, hoppas det går bättre nästa gång i såna fall :)
Emelie Hedqvist

madeleine:

jag dör på riktigt så duktig du är

Svar: Åh tack sötaste du!
Emelie Hedqvist

Nathalie:

sv: ja eller hur! Jag älskar träning :) Hur är det med dig idag?

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

▲Sarah:

Supersnygga naglar!!!! Älskar fjädrar
Sv: Det var väldigt mumsigt!

Svar: Tack så mycket! Jag med :D
Emelie Hedqvist

Nelly:

Fräcka naglar :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Lotta:

Sv: Tack så mycket:) Och grymt snygga naglar! =)

Svar: Åh tack du! (:
Emelie Hedqvist

Emelie:

sv: taaaack!

Emelie:

Men åh så snygga naglar! :d

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Josefine Anerland:

Shit vad snyggt!

Svar: Åh tack!
Emelie Hedqvist

Natalie Salazar:

otroligt fina nalgar :)

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Anneli:

Det blev riktigt fint!

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: