12 days of hunger games nails - District 1

Idag är det endast 14 dagar kvar till the hunger games night! Nedräkningen börjar gå mot sitt slut. 
Jag tänkte att det kunde vara kul att nu göra 12 hunger games designs innan premiären och kanske ytterligare en till premiären om jag känner för det.
Covergirl har släppt hunger games smink och nagellack så till mina 12 designs kommer jag att inspireras av det och av alla distrikt. 
Distrikt 1 är ganska lätt att göra enligt Covergirl - ta det snyggaste röda lacket du äger(gärna med lite glimmer, hinthint, i) och kör på det! 
Distrikt 1 - Lyxprodukter
Kända deltagare: Glimmer, Marvel, Gloss, Cashmere
emelie andersson:

sv: ja visst är det, man längtar verkligen till jul :D

Nelly:

Vilken läcker färg :)

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

Anneli:

Enkelt och snyggt!

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Tezzo:

Jag längtar till filmen, sjukt snygga naglar!

Svar: Jag meed! Tack du :D
Emelie Hedqvist

sanna♦:

vad snygga!
ska snart boka biljetter:D

Svar: Tack du! Åh va kul! :)
Emelie Hedqvist

Jennifer :

Åh gud va snygga naglar!!
sv: Tack snälla du :)

Svar: Åh tack snälla :D
Emelie Hedqvist

Celine:

Snygga!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Jojo:

Fin blogg :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Superfint lack! Vilket märke är det? :)

svar: tack du, den är köpt på gina!

Svar: Tack! Det är faktiskt depend ^^
Emelie Hedqvist

-A:

Tycker det var fint.

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Filippa Wallin:

Älskar färgen!
sv: Det har det verkligen varit! Hoppas din varit lika bra! Kram på dig!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: