Vad jag skulle göra om jag fick 100 000 000 kr

Det är en ganska stor summa - 100 000 000kr. Vad skulle man egentligen göra? Resa, spara, köpa kläder&skor. Åh, kan inte nån ge mig en massa pengar? Jag behöver nya saker, jag behöver en resa härifrån - I wanna do stuff. 
jossan:

Ååh, pengar<3 haha, jag skulle lätt resa jorden runt! :D

sv: Nemen tack :D

Svar: Skulle verkligen inte sitta fel med en sån resa! (:
Emelie Hedqvist

LORISSA LOVEBOMB:

sv: åh huuu, hemskt med snö såhär sent.

Jag skulle köpa bostad och renovera och så :) Och köpa bil!

Svar: Det låter inte helt fel de! ^^
Emelie Hedqvist

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Jo tack, vem vill inte ha pengar ;-)

Jag och min dotter kan vinna en drömresa till Legoland. Hjälp oss gärna vinna den genom att rösta på oss. De i top 10 vinner. http://bloggbussen.bloggportalen.se/top-list "Lottizdays Fotograferande fyrabarnsmamma" och till höger +1 så har du lämnat din röst. Vore otroligt tacksam om du ville hjälpa oss.

Svar: Haha, precis.
Röstade just på dig! (:
Emelie Hedqvist

Olivia - drömmen mot att bli fotograf:

Åh vilken dröm att få såååå mycket pengar, shit det är obeskrivligt mycket!
Jag hade köpt en ny kamera, byggt en fotostudio, köpt kläder, sparat, skänkt till fattiga, åkt utomlands, gått på konserter och levt ett lite upp pimpat liv :D

sv: Hihi,ja verkligen :D
kramis♥

Svar: Åh, finns verkligen så mycket som man skulle vilja göra med den summan pengar! (:
Emelie Hedqvist

liana:

Men tack snälla!!! :D:D:D

linah brown:

åå, de finns så mycke man vill göra!

Svar: Ja, eller hur! :D
Emelie Hedqvist

ida|foto:

tack så mycket :)

Amanda [SPONTAN]:

SVAR: Verkligen! :)

Ida ( SYTER ):

Smarta val! ;)

Kommentera inlägget här: