Sommar och sol

SOMMAR(typ). Åh, jag älskar typ livet just nu. Värmen är underbar. Struntar helt i skolan, nu är det bara en massa sol-tid som gäller. Nog med bloggning nu, måste tillbaka till solen. 
En sån där charmig instagram-bild, om ni skulle vilja följa mig så heter jag 3welie där. (:
My:

Härligt!
-
Gå in och kolla på min blogg om det var du/ni som vann Veckans blogg och var med i den nya omgången!
LÄNK: http://myheltenkelt.blogg.se/2013/may/veckans-blogg-v20-ny-omgang.html#comment

~~Jennie~~:

Åh dina solglasögon!!! Så fina!

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Linn Ahlex:

sv: visst är han? :D

Emelie ▲ - Hobbyfotograf i Uppsala:

Sv. Tack så mkt! :)

felicia:

sv: gott var det :D

Sicktwisted - Moa :

Sv; Javisst är dom! Kan kolla deras videos i timmar.. Bäästa tidsfördrivet eveer! :D

♡ Hanna Andersson ♡:

Sv: Tack så mycket!!:))
Haft en bra dag?

Svar: Jodå, min dag har varit bra. Har du haft en bra dag? (:
Emelie Hedqvist

Madelene:

Så härligt med sol & värme !! :D

Svar: Ja, verkligen :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: